Natrontest ang kjønn

JenteMammaTil2

❤️-knuser på vei
Marsmellows-15
Noen som har testet den? Hadde vært moro å sett [emoji4]
Fant dette på nett:

Hørte det stemmer i 80% av tilfellene. Høres rart ut!

Slik gjør du, 2 ts natron i en kopp.

Tiss oppi. Bruser det eller legger seg ett skum lag på toppen er det gutt. Skjer det ingenting er det jente.

Måtte selvsagt teste.
Skummet masse [emoji4]
Så da sier natrontesten og kinesisk fødselskart GUTT [emoji170]

Måtte selvsagt teste.
Skummet masse [emoji4]
Så da sier natrontesten og kinesisk fødselskart GUTT [emoji170]

Skjedde lite her, venta 3-4 min og da ble det litt hvitt ytterst i kantene, er det jente eller gutt? Brusa ikke heller[emoji57]

Skjedde lite her, venta 3-4 min og da ble det litt hvitt ytterst i kantene, er det jente eller gutt? Brusa ikke heller[emoji57]

Ville tenkt jente.
HIS meg brusa det med en gang, så la det seg et lag med hvitt skum på toppen.

Testa i morges! Her skjedde det meget lite i den koppen gitt [emoji23] Så nå sier både natrontest, kinesisk fødselskart OG magefølelsen jente [emoji7] Skal sies at kinesisk fødselskart sa jente med en av guttene også så kan vel ikke stole helt på det jeg da.. men vet om mange det har stemt for :) visste ikke om dette med natrontest når jeg gikk med guttene så fikk ikke testet det da :/

Kinesisk fødselskart viser jente her, men natrontesten viste gutt...masse skum..
Har sterk følelse av at det er en gutt... :dummy:

Last edited:
Ja vært gøy få oppleve å få begge kjønn :) men samtidig skummelt, har bare erfaring med å ha jenter!
Guttene er somregel enklere enn jentene.. meeeeen bajas [emoji23] Mine er som apekatter fra morgen til kveld!! [emoji85]

Guttene er somregel enklere enn jentene.. meeeeen bajas [emoji23] Mine er som apekatter fra morgen til kveld!! [emoji85]

Sønnen til kjæresten er 4, og veeeldig aktiv :) Jentene kommer til å svime av hvis det blir gutt... :) De er superstressa og veldig klar for ei lillesøster!
Men enig, har hørt at gutta er litt mer ukompliserte på noen måter...

Sønnen til kjæresten er 4, og veeeldig aktiv :) Jentene kommer til å svime av hvis det blir gutt... :) De er superstressa og veldig klar for ei lillesøster!
Men enig, har hørt at gutta er litt mer ukompliserte på noen måter...
Er somregel litt mindre spørsmål og diskusjon med gutta.. med mindre de er som eldste min.. han er som snytt ut av nesa på pappaen.. skikkelig nyskjerrigper.. må vite ALT! Lurer han på hvordan noe fungerer.. ja da demonterer han [emoji23] å han er bare 3år enda [emoji85] haha

Hos meg skjedde det heller ingenting, så da betyr det jente;) spennende å se når tiden er inne for OUL:joyful:

Nei, har ingen gullring i hus (smykkeskrin ligger i safe i barndomshjemmet mitt enda) :p
Ah.. her sier alt jente [emoji1] hoho! Er så rart å føle på det.. har de andre gangene vært sikker på gutt.. og det har stemt. Men synes det er litt skummelt at jeg føler det så sterkt og anderledes denne gangen .. Håper alt er som det skal!

Back
Topp