Natron testen?

B

Baaabyyy2018

Guest
Har noen prøvd?
Funket det?


Jeg tok den i dag, 8+0!

ImageUploadedByBV Forum1473756748.015632.jpg

Denne indikerte jente..

Den funker slik:

2 ss natron
Tiss i glasset

Bruser det, er det gutt
Er det stille, er det jente

:)
 
Tenkte på det i går faktisk. Skal teste senere i dag :) tok ringtesten i går da. Den sa jente :)
 
Det må jeg teste!!
Dere som har tatt testen, vet dere hva dere får?
 
Må nok vente til oul før vi får vite det ordentlig. Denne testen er bare 1 av mange myter, men det står i amerikanske medier at den stemmer med 80%..

Ja, ikke vet jeg..

Får jente ifølge testen :)
 
Når det er snakk om bruse. Er det veldig heftig brus brusing eller er det nok at det bruser så ein hører det?
 
Prøvde sist og da stemte det:) var stille og blei jente... Ikkje prøvd enda denne gangen..:) men må teste denne gangen au for gøy:happy:
 
Testa og den sier jente. Har følelse på at det er gutt så får vente i spenning og se :) den stemte riktig forje gang den sa jente og fikk jente
 
Det virker som testen sier nesten alle får jente :) Hos meg bruset det ikke, så det var et jenteresultat her også :)
 
Her bruser det, så det indikerer vel gutt? Har gutte følelse, og det kinesiske fødselskartet sier gutt. Så det blir spennende å se.
Regner med å vite det om et par uker. Tror vi har falt på at vi ønsker å vite kjønn når vi tar Panorama testen i København på lørdag.
 
Back
Topp