Noen som har prøvd denne ennå ? Tenkte faktisk å prøve den i kveld stemte sist med snuppa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg prøvde for noen uker siden, ble gutt. Men alle andre tester tilsier jente
De flester sier det har stemt med dem, men di sier også at den testen ikkje skal tas før ein e 10 uker på veg, pga gutte og jente hormoet er ganske likt fram til da tok testen i sta å ingen ting skjedde så jente igjen er det magefølelsen min og siser og det kinesikefødekarte, alt har hatt rett alle gangeneJeg er såååå nysgjerrig av meg, og kunne godt tenke meg å prøve
Kanskje jeg slenger meg med og prøver i kveld
Kjøpte natron i går.
Men er den "pålitelig" så tidlig tror du ?
Natron testen, kinesisk fødekart(stemte sist) også kjøpte jeg sånn test på ebay til 150kr som skulle si hvilket kjønn det var.Hvilke andre tester har du tatt?
Funket ebay testen?Natron testen, kinesisk fødekart(stemte sist) også kjøpte jeg sånn test på ebay til 150kr som skulle si hvilket kjønn det var.
Det veit jeg jo ikke for er jo denne gangen jeg har prøvd den sto at man kun trengte å være 6 uker på vei for at den skulle stemme. Fikk jente, å tror selv at vi får ei jente til, men vi får seFunket ebay testen?
Åå trodde det var sist jegDet veit jeg jo ikke for er jo denne gangen jeg har prøvd den sto at man kun trengte å være 6 uker på vei for at den skulle stemme. Fikk jente, å tror selv at vi får ei jente til, men vi får se
Nei, nå men har jo fått jente på to å gutt på en og tror selv det er jente igjen, å da er det jo iallefal riktig om det er jenteÅå trodde det var sist jeg