Natron-testen?

2små og huleboer

Glad i forumet
Noen som har prøvd denne før? Jeg prøvde sist svangerskap, og den viste jente, å nettopp det jeg fikk :)

For dere som ikke har hørt om den før:
Man tar et glass, fyller det med 2ts natron pulver, tisser oppi glasset. Hvis det bruser/skummer er det gutt, hvis det skjer absolutt ingenting er det jente.
 
Haha stilig :) når kan man gjøre det da? Er bare 4+ 5 i dag. Fikk lyst å prøve :)
 
Har hørt om den, funker sån ca i 50% av tilfellene :p
 
Haha :laughing002 aldri hørt om.. må prøves!! når? Er jo bare nesten 5 uker:)
 
Noen som har prøvd denne før? Jeg prøvde sist svangerskap, og den viste jente, å nettopp det jeg fikk :)

For dere som ikke har hørt om den før:
Man tar et glass, fyller det med 2ts natron pulver, tisser oppi glasset. Hvis det bruser/skummer er det gutt, hvis det skjer absolutt ingenting er det jente.
Prøvde sist, og det bruste skikkelig, men vi fikk jente gøy likevel.
 
Hørtes gøy ut å prøve:) låner denne testen din inne på juni-forumet det går bra:) ?

Gøy å se om det stemmer for noen:)
 
Spennende å se om det stemmer på dere da! :) vi skal ikkje vite kjønn så vil ikkje teste det ut for då håper eg vel på at den stemmer :p
 
Jeg måtte prøve den selv nå, mage følelsen min heller litt over på gutt, fordi jeg ikke er kvalm, å var det på denne tiden med begge jentene. Natron-testen viste gutt, brusa og skummet som bare det, noe det ikke gjorde sist. Så nå gjenstår det bare å se om ihvertfall magefølelsen stemmer, for den stoler jeg nesten alltid på :-0 :)
 
Skjedde ingenting her :) å mannen sier han laga jente denne gangen også , så får bare tro på han da :p er jo bare 5+4, så kanskje litt tidlig? Jeg er mye trøttere, har mye mer ømme pupper å har mer kvalme følelse dette svangerskapet, så jeg tror det er gutt ;)
 
Back
Topp