Natron testen. Jente eller gutt?

Nei dette var artig!! Gikk rett å tisset!! Jente ble det hos meg også:)). Lurer på hva andre får her altså:) :)

Morro å teste ut forskjellige kjerringråd :)

Bittelitt brusing og skumming, så det indikerer vel gutt..? Den kinesiske kalenderen sier også gutt, noe også magefølelsen min sier. Shit, dette er spennende!!

Jeg har tatt den to ganger og viste jente begge gangene, magefølelsen, kinesisk fødselskart og giftering over magen sier jente, så blir spennende å se :-)

Testa nå, og det var livlig brusing og skumming! Var på ul i dag og fikk vite at det er en gutt :)

Åh så utrolig morro. Gratulerer så mye, må nesten feire dere nå da
Ja, må nesten det! :D Vi feira med å si det til bonusjenta, som først ble helt satt ut men som så ble glad. Også ringte jeg litt rundt til venninner og til mormora mi og hadde en lang prat med min mor. Fin kveld! Også spilte vi spill og koste oss med bonusjenta før leggetid :)

Ingen brusning, så den sier jente. :) magefølelsen min sier jente, og fikk vite litt etter testen at samboer har trodd hele tida at det er jente. Kinesisk greie sa også jente. Spennende!!!!! <3

Natron bruser/bruser ikke etter hvor sur urin man har, noen en får av ting man spiser og drikker. Resultatet er altså avhengig av hvor basisk/ikke basisk du lever og ikke hvilket kjønn du har i magen.

Natron bruser/bruser ikke etter hvor sur urin man har, noen en får av ting man spiser og drikker. Resultatet er altså avhengig av hvor basisk/ikke basisk du lever og ikke hvilket kjønn du har i magen.
Jammen det er jo kjempekjedelig! :p Tror ikke noen tror det er reellt ;)

Back
Topp