Natron-test forteller kjønn

Haha 50% sikker da ;) Hadde det ikke verdt for at vi får vite det på onsdag hadde jeg kanskje prøvd ;) Tok jo en sånn ebaytest og det var ganske morsomt.

Jeg har gjort mye rart i mine svangerskap men en enda ikke tisset på natron:D mest fordi jeg ikke har det i hus, ellers hadde den ikke vært trygg!

Haha 50% sikker da ;) Hadde det ikke verdt for at vi får vite det på onsdag hadde jeg kanskje prøvd ;) Tok jo en sånn ebaytest og det var ganske morsomt.
Prøv å se om det stemmer da!! Har og lyst å prøve, jeg vet ikke kjønnet på orntlig og skal ikke vite, så allt sånnt kanskjegreier er artig;)

Nå får jeg egentlig lyst til å prøve hehe... Men natron har jeg ikke. Funger bakepulver mon tro?

Har ikke prøvd natron , men jeg fikk tips om å bruke et hårstrå fra meg selv som skulle henge i en gullring. Så skulle den henge litt over der du måler pulsen på håndleddet:
Pendler = gutt
Sirkel = jente

Stemte med det de sa på tidlig ultralyd, så blir spennende å se om det stemmer på den ordinære ;)

Bare tull. Man må gjerne gjøre det for gøy - og det finnes flere firma som skor seg på dette særlig i USA, men testen er helt uten verdi. pH i urin påvirkes ikke av kjønn, men hva du spiser og drikker.

Bare prøvd med gullring over livmora, ifølge den er det både jente og gutt der inne:p tror ikke det er to da men..
sist sa den tydelig jente, og det var det..;) tror det er tilfeldig, men det er jo bare for gøy, når man uansett går å venter og lurer;) må prøve natron en dag og, for artig tidsfordriv;)

Bare prøvd med gullring over livmora, ifølge den er det både jente og gutt der inne:p tror ikke det er to da men..
sist sa den tydelig jente, og det var det..;) tror det er tilfeldig, men det er jo bare for gøy, når man uansett går å venter og lurer;) må prøve natron en dag og, for artig tidsfordriv;)
Hvis den viser jente først så viser den for det barnet du allerede har, også for det som er i magen etterpå. Er ihvertfall det eg har hørt :-)

Back
Topp