Nathaniel

*Bobbo*

Forumet er livet
Må benytte anledingen til å gratulerer deg også, Nathaniel. [:)][:D][:)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Må benytte anledingen til å gratulerer deg også, Nathaniel. [:)][:D][:)]

Tusen hjertelig takk!!!! Det var koselig[:D]

Tørr nesten ikke tro at det er sant - jeg har sagt til Guria at fra nå av så får hun ligge på sofan og anstrenge seg minst mulig[:D]

Gratulerer [:)]

Ja nå får du være den perfekte ektemann og bære henne på gullstol [;)]

ORIGINAL: Apple

Gratulerer til deg også, Nathaniel!! Du skal bli pappa! Pass godt på hønemor! [:)]

Signerer denne, beklager glemte av deg et øyeblikk i din kones testing, var ikke helt meningen det da[:D]
Gled deg til å bli med på ultralyd så har du allefall et bilde som beviser at det skjer noe der inne, min mann var i helt fyr og flamme etter at han ble med på ultralyd og så en reke med et bankenedes hjerte, og god forklaring fra legen.  Så nå er han gravid også[8D]

ORIGINAL: livslyst

Gratulerer!

Gøy å gratulere en blivende pappa å. Blir mange mamma'er her. Lykke til med din kjære og deres lille spire![:)]

sign[:)]

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ en mann her inne jo[:D]døds bra[:D]

Gratulerer så kjempe masse Nataniel, du skal bli pappa[:D]

ORIGINAL: *Levende Lys*

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ en mann her inne jo[:D]døds bra[:D]

Gratulerer så kjempe masse Nataniel, du skal bli pappa[:D]

Signerer[:D]

ORIGINAL: twinanne

Gratulerer til deg også, Nathaniel!! Du skal bli pappa! Pass godt på hønemor! [:)]

Signerer denne, beklager glemte av deg et øyeblikk i din kones testing, var ikke helt meningen det da[:D]
Gled deg til å bli med på ultralyd så har du allefall et bilde som beviser at det skjer noe der inne, min mann var i helt fyr og flamme etter at han ble med på ultralyd og så en reke med et bankenedes hjerte, og god forklaring fra legen.  Så nå er han gravid også[8D]

Takk for det twinanne... Ja du skal tro jeg gleder meg til ultralyden - kommer nok sikker til å svime av eller no slikt. Vedr. din manns graviditet - så startet jeg før Guria, hehe....[:D]

ORIGINAL: Nathaniel

ORIGINAL: twinanne

Takk for det twinanne... Ja du skal tro jeg gleder meg til ultralyden - kommer nok sikker til å svime av eller no slikt. Vedr. din manns graviditet - så startet jeg før Guria, hehe....[:D]

Hm....dersom du ble gravid før din kone så venter dere gutt, det er et gammelt kjerring råd du ikke for lov til å tro på, he he.... og særlig dersom  mannens mage vokser under gravditeten også[;)]slik sies det iallefall[:D]

Back
Topp