Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: * Bobbo *
Må benytte anledingen til å gratulerer deg også, Nathaniel. [:)][:D][:)]
ORIGINAL: Apple
Gratulerer til deg også, Nathaniel!! Du skal bli pappa! Pass godt på hønemor! [:)]
ORIGINAL: livslyst
Gratulerer!
Gøy å gratulere en blivende pappa å. Blir mange mamma'er her. Lykke til med din kjære og deres lille spire![:)]
ORIGINAL: twinanne
Gratulerer til deg også, Nathaniel!! Du skal bli pappa! Pass godt på hønemor! [:)]
Signerer denne, beklager glemte av deg et øyeblikk i din kones testing, var ikke helt meningen det da[:D]
Gled deg til å bli med på ultralyd så har du allefall et bilde som beviser at det skjer noe der inne, min mann var i helt fyr og flamme etter at han ble med på ultralyd og så en reke med et bankenedes hjerte, og god forklaring fra legen. Så nå er han gravid også[8D]
ORIGINAL: Nathaniel
ORIGINAL: twinanne
Signerer denne, beklager glemte av deg et øyeblikk i din kones testing, var ikke helt meningen det da[:D]
Gled deg til å bli med på ultralyd så har du allefall et bilde som beviser at det skjer noe der inne, min mann var i helt fyr og flamme etter at han ble med på ultralyd og så en reke med et bankenedes hjerte, og god forklaring fra legen. Så nå er han gravid også[8D]
Takk for det twinanne... Ja du skal tro jeg gleder meg til ultralyden - kommer nok sikker til å svime av eller no slikt. Vedr. din manns graviditet - så startet jeg før Guria, hehe....[:D]