Så koselig at noen husker på meg da - egen tråd og greier!!!![:D][:D][:D][:D]
riene gav seg etter en ny over-12-timers-runde i 6 tida i går kveld. Nå har jeg bare ekstrem pannehodepine og en bebis som faktisk ikke har sluttet å sparke i mer enn ca 1min av gangen siden rundt 6 i går kveld, (kan han finne på å snu seg når hodet er festet, tro???) - dette gjorde Nate også - begynte når hodepinen begynte..
Sitter og vurderer om jeg skal gidde å utsette meg for sure kommentarer om jeg drar på føden for en preklampsi-sjekk....har fått beskjed om å være VELDIG liberal på når jeg reiser inn, men har sjekket og proteinene er på bare+1 (samme de var 10 timer før nate ble haste-ks-født fordi jeg var så syk...) men vet at kommer jeg der, blir jeg lagt sånn ca 1 time på ctg (hva nå det skal være vits i når jeg kommer inn for preklmpsistatus), sjekket urin (+1 er jo ingen ting) og BT sjekk. Er da BT ok, sier de "du trenger ikke bli syk denne gang vet du" og sender meg hjem....og så må jeg ta runden igjen om jeg blir dårligere....så jeg tror rett og slett jeg risikerer å utsette det en god stund til....siden jeg vet at "min" fødselslege som faktsik tar meg seriøst ikke er på vakt i dag....