Sebastians`mamma
Forumet er livet
Hvordan gikk barseltreffet??[;)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Nates Mamma
ORIGINAL: Sebastians`mamma
Jeg var sånn den eneste under 30....[&:] Men virket ganske OK de andre da, bor rett i nabolaget. Tror nok det kan bli noen trilleturer, men kanskje ikke noe sånn bestis-potensiale....
Jeg var sånn den eneste under 30....[&:] Men virket ganske OK de andre da, bor rett i nabolaget. Tror nok det kan bli noen trilleturer, men kanskje ikke noe sånn bestis-potensiale....
Kjipern.. Vi får bli flinkere å møtes vi da vettu[;)] Hvordan ble natta da? Har han sove godt på ryggen?
Kjipern.. Vi får bli flinkere å møtes vi da vettu[;)] Hvordan ble natta da? Har han sove godt på ryggen?
tror vi må satse på det ja[;)] nå har jeg jo besøk litt fremover men i slutten av neste uke eller noe hadde det kanskje vært på tide med en tur på trekanten? Jeg craver lunch på intermezzo snart[:D]
Nå ser det ut som jeg slipper besøk i begynnelsen av neste uke også så kanskje vi kan ta det da[;)] vi meldes!