Nates dåp

tretroll

Forumet er livet
VIP
kom jo aldri så langt at jeg la ut bilder fra dåpen....så her kommer en drøss.....

"hovedbordet" (salongbordet var pynta på samme måte da...) ser det litt dårlig på bildet, men er turkise blomster strødd utover duken, turkis sand i skålene og de turkise "svetteringene" jeg har vist frem før....

Flørte litt i kirka...

Brødrene mine og pappa i bunad...er de ikke fine???

Nathaniel med fetter og tante (som også var luemor)

Kaka....(en av maaaaaange)

Morfar og Nathaniel hadde begge nye bunader som mormor har laget!

kjeeeempeflotte bilder!!!! [:D][:D][:D][:D]

kjempefine bilder. Så fin han var i bunad

Så fint det var!
Den bunaden var kjempefin![;)]

mamma har laget strikke"bunaden" til Nate fra eget mønster (jeg er litt kravstor og fant ikke noe jeg likte....så da måtte ho designe en til oss[;)]) Samtidig som ho sydde ferdig pappas bunad.....og ho har laget alle brødrene mine sine, og nevøen min sin....og sin egen, min og svigerinna mi sine (pluss at ho har liggende barne bunader til både gutt og jente i nesten alle størrelser). Ho er kjempeflink!!!

ORIGINAL: Nates Mamma

mamma har laget strikke"bunaden" til Nate fra eget mønster (jeg er litt kravstor og fant ikke noe jeg likte....så da måtte ho designe en til oss[;)]) Samtidig som ho sydde ferdig pappas bunad.....og ho har laget alle brødrene mine sine, og nevøen min sin....og sin egen, min og svigerinna mi sine (pluss at ho har liggende barne bunader til både gutt og jente i nesten alle størrelser). Ho er kjempeflink!!!

Oj, det må ha tatt tid[:o]

ORIGINAL: litlå

kjeeeempeflotte bilder!!!! [:D][:D][:D][:D]

så flotte bilder da[;)][;)][;)] og mannfolk i bunad er jo bare dritstilig[:D]

Så fine bilder[:D] Og ikke minst fine bunader[;)]

Så nydelig han er!!  

Oi for en staut gjeng i bunader![:)] Synes det er så stilig    Så flink du har vært med bordpynt osv!

Nyyydelige bilder.. DEN bakgrunnen da!! så ut som en perfekt dåp. Gratulerer [:D]

Back
Topp