Nasty symptom (sorry)

Minnie

Betatt av forumet
Har heeeelt siden før jeg tok en ordentlig positiv test slitt med kraftig utflod. ( Sorry detaljer once again) det er vannaktig og får helt panikk for det kommer ut plutselig ,og det kommer en god del. Må jo løpe på do for å sjekke om det er blod hver gang blir helt utslitt av dette ! Må jo bruke truseinlgg men samtidig er jeg redd for infeksjon da sjansen øker, er det noen andre i samme situasjon? lest det er normalt med økt utflod men visste ikke det var til disse grader.... :/

Samme her. Kjenner at det kommer ut liksom. Livredd for at det er blod hver gang jeg og. Rart hvordan kroppen kan forandre seg så sykt mye på så kort tid!

Ohh glad jeg ikke er alene! :D Haha håper det ikke fortsetter slikt under hele svangerskapet..er så ekkelt gå rundt med truseinlegg hele tiden. :p

Hadde det sånn første svangerskap. Det bokstavelig talt rant og en periode var jeg redd jeg lakk fostervann.... Måtte inn til sjekk til og med. Men det var helt normalt.... Gikk mye truseinnlegg gitt

Helt likt her :) Men har heldigvis roa seg litt ned nå :)

Sent from my iPhone using BV Forum

helt normalt, det må my smøring til når alt der nede skal forandres å tøyes, det skjer jo litt å i rykk å napp.
prøv å finne truseinnlegg uten plast, de med plast gir mindre luft til dåsa, og gode gammle bommulstruser :D

Samme her også, skifter truseinnlegg flere ganger om dagen. Men håper at det gir seg snart da...

Sniker fra Juli 2014 her:oops: Jeg bare lurte på om det er vanlig at denne utfloden noen ganger kan være litt farge på.. Lysebrun liksom? Eller er den alltid helt blank eller hvit? :P Teit spørsmål, men tenkte at dere hadde kommet litt lenger enn meg og kanskje visste det.. :P Håper ikke jeg er i begynnelsen av en SA. Har bare pittelitt lysebrun utflod av og til.. :confused::anyone

Sniker fra Juli 2014 her:oops: Jeg bare lurte på om det er vanlig at denne utfloden noen ganger kan være litt farge på.. Lysebrun liksom? Eller er den alltid helt blank eller hvit? :P Teit spørsmål, men tenkte at dere hadde kommet litt lenger enn meg og kanskje visste det.. :P Håper ikke jeg er i begynnelsen av en SA. Har bare pittelitt lysebrun utflod av og til.. :confused::anyone

Har aldri opplevd lysebrun utflod, kun rett etter den lille blødningen jeg hadde. (Sorry detaljer )Det varierer i farge, det var litt gult i noen perioder og nå er det nesten som vann, den er gjennomsiktig og har konsistensen av vann.

Har lest at det er vanlig med brun utflod, har en blodansamling som legen fant i ultralyd, og hun sa at det er ikke farlig om jeg får brun utflod for da tømmer den ansamlingen seg bare. ( vil bemerke at jeg tillegg fikk medisin ,Crinone)
Hun sa at jeg burde kontakte gynekolog hvis det utvikler seg til rosa eller rød blødning. Samtidig ba hun meg avstå fra samleie første 12 ukene.

Back
Topp