X x1x*Andromeda* Glad i forumet 28 Apr 2009 #1 Hva er narresmokk? Og hva er forskjellen på vanlig smokk og narresmokk?
Susemamma Glad i forumet Julibarna2014 28 Apr 2009 #2 Så vidt jeg vet er det ingen forskjell, bare to forskjellige navn på samme tingen [:)]
Lisemor_ Forumet er livet 28 Apr 2009 #3 Såvidt jeg har forstått har vi flaskesmokk og narresmokk. Men narresmokk kalles bare smokk. Am I right? [:)] Hm? Hm?
Såvidt jeg har forstått har vi flaskesmokk og narresmokk. Men narresmokk kalles bare smokk. Am I right? [:)] Hm? Hm?
X x1x*Andromeda* Glad i forumet 28 Apr 2009 #4 ORIGINAL: Lisemor_ Såvidt jeg har forstått har vi flaskesmokk og narresmokk. Men narresmokk kalles bare smokk. Am I right? [:)] Hm? Hm? Aha, så ordet blir brukt bare for å forvirre folk som meg [:)] Takk for oppklaring!
ORIGINAL: Lisemor_ Såvidt jeg har forstått har vi flaskesmokk og narresmokk. Men narresmokk kalles bare smokk. Am I right? [:)] Hm? Hm? Aha, så ordet blir brukt bare for å forvirre folk som meg [:)] Takk for oppklaring!