Narkose!!

Frisøren87

Glad i forumet
Min sønn på 3 år skal ha operasjon å blir derfor lagt i narkose. Kan jeg bli med han inn å holde ham til han sovner? Noen som har erfaring.

Ja det kan du. Han vil mest sannsynlig få sitte på fanget ditt til han sovner inn i narkosen sin. Jeg har selv vært med sønnen min to ganger i denne alderen 2-2,5 år)

Sønnen min satt på fanget da han fikk narkosen, men det var fordi han fikk likegladmedisin som han ble svimmel, nesten full av:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har fulgt sønnen min to ganger; den ene gangen fikk bare jeg bli med og den andre gangen fikk vi være med begge to. Tror det er vanlig de fleste plasser at minst en forelder får være med. Lykke til!

Eg har vært me sønnen min 2 ganger og mannen min den andre sønnen min 1 gang .. Tror du får være me inn selv om du er gravid :)

Fått vært med begge gangene vi har hatt vår i narkose! Helt til hun har sovnet! Tok bilde, noe hun har satt pris på etterpå:-)

Får lov å være der til han/hun sovner :) Gjerne mammaen som holder masken over til de sovner :) Det har jeg gjort de 5-6 gangene min sønn har vært i oprasjon :)

Back
Topp