Narkose

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Lillegutt skal snart legges i narkose fordi han skal ta Mr av hode. Er det noen her som har erfraing med små barn i narkose. Kjenner jeg er litt nervøs og gruer meg. Er også redd for at de skal finne noe galt. Vet ikke hva jeg gjør da?

Huff. Skjønner godt at du gruer deg. Håper de ikke finner noe galt, men uansett er det vel bedre å vite enn ikke å vite?
Har ingen erfaring med små barn i narkose, men har operert en del selv og vært i narkose selv mange ganger, og min opplevelse av det var at det var helt likt som å sove. Håper gutten din også opplever det slik. Lykke til!

Jeg har også selv ligget i narkose flere ganger. Sist jeg lå i narkose var under keisersnittet. Jeg er mest redd for svaret, at noe skal være galt, og at lille gutt skal bli dårlig av narkosen eller redd før han sovner. Han skal ta Mr av hode, han har et øye som er mindre en det andre, de skal se om det kan være en svulst som ligger på synsnerven eller i hode. Syns det er skummelt. Prøver heller å tenke at de skal utelokke at det er noe der i stedet for å tenke at han har en svulst.

Har dere vært på sykehuset nå, Solmilla? Jeg har ikke hatt med ungene på annet enn røntgen, så ingen av våre har vært i narkose, men jeg tror det kan være ganske ekkelt å se ungen sin sovne inn på den måten. Jeg har samme opplevelse av narkose som Sonja selv, så tror nok ikke selve narkosen er så ille. Har også vært til MR og det var veldig vanskelig å ligge SÅ stille som man må der, så jeg skjønner at de må legge barn i narkose for å få gjennomført undersøkelsen. Håper det ikke er noe alvorlig som feiler gutten din og det er uansett bra at de finner ut hva som gjør det, slik at de kan finne en behandling som passer. Lykke til!

Har dere vært på sykehuset nå, Solmilla? Jeg har ikke hatt med ungene på annet enn røntgen, så ingen av våre har vært i narkose, men jeg tror det kan være ganske ekkelt å se ungen sin sovne inn på den måten. Jeg har samme opplevelse av narkose som Sonja selv, så tror nok ikke selve narkosen er så ille. Har også vært til MR og det var veldig vanskelig å ligge SÅ stille som man må der, så jeg skjønner at de må legge barn i narkose for å få gjennomført undersøkelsen. Håper det ikke er noe alvorlig som feiler gutten din og det er uansett bra at de finner ut hva som gjør det, slik at de kan finne en behandling som passer. Lykke til!

Har heller ingen erfaring med barn og narkose, men som de andre sier har jeg selv opplevde det som å sove :)

Håper de ikke finner noe alvorlig med lillingen din, Lykke til :)

vi har ikke vært på sykehuset enda. Vi skal på forundersøkelse og info den 30/3-12. Selve Mr og narkose skal skje den 10/4.

Back
Topp