Naproxen

Littlå

Glad i forumet
kan jeg ta dette mot mens smerter nå som jeg er sprayer ??
Fikk beskjed om å bare bruke paracet på sykehuset, men de biter ikke på mine mens smerter[:'(] IBUX var hvertfall FYFY!

Eg spurde på klinikk hausken om eg kunne bruka dei. Dei sa ja. Ein tidlegare gynekolog sa til meg at dei var fy fy som prøvar, men i prøverørsprosessen blir ein proppa full med hormonar og anna så alt er likssom kunstig likevel. Så skulle visst ikkje gjera noko om ein brukte dei! Og på meg og er det kun dei som funkar el evt sterkare smertestillande som pinex forte.

Hvis de sa nei til Ibux så tror jeg kanskje ikke du kan ta naproxen heller.. det er jo nsaids begge to[&:] Men jeg VET ikke altså[;)]

Ta 2 panodil zapp om gangen, det funker hvertfall for meg og jeg er sengeliggende i 2 dager pga mens smerter [:'(]

jeg fikk også beskjed på risken forrige gang jeg var der at naproxen kan hindre eggløsning, vet ikke om det hindrer eggproduksjon da.

Naproxen skal man holde seg unna ja, mener det står på pakken også at man ikke skal ta de om man prøver å bli gravid. Eller kanskje jeg husker feil... De er i allefall i samme kategori som Ibux, og det er jo fy-fy. Men på den andre siden, så vil kanskje ikke 1-2 tabletter én gang gjøre så mye fra eller til - det er min teori i allefall[:)]

Back
Topp