naprapat..

vårbaby86

Betatt av forumet
*MIA*
Sliter utrolig mye med stiv nakke og skuldre. Noe som igjen fører til migrene som ikke vil forsvinne :/ Jeg har blitt anbefalt å gå til naprapat, men jeg har liten kjennskap til dette. Noen av dere som har gått til det mens dere er gravide? :)

Jeg går til kiropraktor.. Pga bekkenet, og nakke/skuldre som fører til hodepine/ migrene... Og det har hjulpet utrolig bra! Ikke hatt vondt i hodet på 2mnd! :) ellers pleier jeg ha vondt i hodet ofte.. Og gjerne sånn 3-4dager på rad... "/

Anbefaler naprapat på det varmeste! Har ikke gått mens jeg var gravid, men etter flere år med låsninger fra bekken til kraniet (pga stress og stillesitting foran pc'en på jobb) og TIMESVIS med knekking hos kiropraktor prøvde jeg naprapat. Han fikset meg i løpet av noen få behandlinger og sa til slutt "nå synes jeg du er så bra at vi bør avslutte behandlingen". Naprapatene kombinerer både kiropraktikk og fysioterapi.

Eller kan jeg også anbefale styrketrening, spesielt for skuldre og rygg. Har overhode ikke hatt noen plager etter at jeg begynte å trene styrke for å bli sterke og friskere.

Lykke til og god bedring :)

takk for svar! :D jeg har prøvd kiropraktor over lang tid, og det hjelper der og da, men det kommer så fort tilbake igjen at jeg vil prøve noe annet denne gangen. Har fått time til naprapat i morgen, så får møte opp og gi det en sjanse ;) hørtes nå lovende ut ;)

Jeg har også god erfaring med naprapat og fysioterapi pga stiv/vond nakke/rygg. Av og til gjør enkelte styrkeøvelser det verre, men hør med naprapaten

Samme her, gikk opptil 3 ganger i uka til kiropraktor og betalte 350 kr gangen! Var ok form samme dagen, for så å bli like ille igjen dagen etter. Sånn holdt kiropraktoren på i 2 år, til jeg til slutt sa "stopp!".

offda :/ var nettopp slik jeg hadde det også. Så ble kiropraktoren sint da jeg sa jeg ikke ønsket hjelp lenger. Kjekt å høre flere har god erfaring med naprapat :)

Anbefaler naprapat på det varmeste! Har ikke gått mens jeg var gravid, men etter flere år med låsninger fra bekken til kraniet (pga stress og stillesitting foran pc'en på jobb) og TIMESVIS med knekking hos kiropraktor prøvde jeg naprapat. Han fikset meg i løpet av noen få behandlinger og sa til slutt "nå synes jeg du er så bra at vi bør avslutte behandlingen". Naprapatene kombinerer både kiropraktikk og fysioterapi.

Eller kan jeg også anbefale styrketrening, spesielt for skuldre og rygg. Har overhode ikke hatt noen plager etter at jeg begynte å trene styrke for å bli sterke og friskere.

Lykke til og god bedring :)

jeg har også kjempe go erfaring med dette !!

Tusen takk for svar folkens! Var hos naprapat i går og angrer ikke i det hele tatt! Følte de var kjempe flinke og viste hva de holdt på med! Må nok noen behandlinger til før stivheten forsvinner, men nå er det iallefall igang :)

Back
Topp