nappe bryn

ostepoppen

Gift med forumet
noen som har gjort dette på salong??
mye koster det?
er det vondt?   je klare itte gjøre det sjøl heme, så je bruke kniv, men syns itte det bli så bra.
men tenkte at de kanskje ha noen knep...[;)]

og hva med farging av vipper??

itte dyrere nei......

men kan je klare å holde bryna pene sjøl, ved å nappa ettersom det popper opp igjen hår, eller må je da gå jevnli på salongen??

jeg bruker kniv for jeg er livredd for å få tynne bryn, hrrøttene blir ødelagte hvis man napper, og siden jeg ennå er ung kommer jo ansiktet til å forandre seg, og da vil jeg ha muligheten til at de kan vokse ut igjen.

liker å bestemme over brynene mine selv, så jeg ikke har noen å skylde på hvis de blir for tynne/skeive etc.

men hvis man har 1 bryn, så er det greit å vokse eller nappe over nesa for de hårene kan gjerne ødelegges.

Jeg har nappa brynene hos frisør en gang, og det var lettere å nappe dem pene selv etterpå.[:)]

Men jeg syns det var vondere når ho gjorde det, så annbefaler å ikke ha på deg mascara[;)] Når man napper selv, kan man ta "pauser" når man vil[:)]

Jeg betalte 50 kr[:)]

ORIGINAL: Lillaa

ORIGINAL: turbo trash

jeg bruker kniv for jeg er livredd for å få tynne bryn, hrrøttene blir ødelagte hvis man napper, og siden jeg ennå er ung kommer jo ansiktet til å forandre seg, og da vil jeg ha muligheten til at de kan vokse ut igjen.

liker å bestemme over brynene mine selv, så jeg ikke har noen å skylde på hvis de blir for tynne/skeive etc.

men hvis man har 1 bryn, så er det greit å vokse eller nappe over nesa for de hårene kan gjerne ødelegges.
e nappa nå øyebryna mine i 10år,før e slutyta me d.
å håra kommer jo tilbake!!hårsekken blir ikek ødelagt

så rart. for det sier seg selv egentlig. og det er en del av pensum på frisørutdanning og hudpleie..

ok...tusen takk for svar....
da får je sjå om je tørr å gjøre det.....[&:]

da ha je bestillt time. det kosta 120 for forming av øyenbryn, og 190 kr for farging av vipper.

å pokker som je gruer meg................

Har nappa øyenbryn og det gjør vondt, vondere enn når man gjør det selv. Har også farga vipepr,kosta vel ca. 150-170 kr for farging!

Vil anbefale voksing av bryn,det kjennes omtrent ikke og koster 70 kr!!!

ORIGINAL: Emmas mamma!

Har nappa øyenbryn og det gjør vondt, vondere enn når man gjør det selv. Har også farga vipepr,kosta vel ca. 150-170 kr for farging!

Vil anbefale voksing av bryn,det kjennes omtrent ikke og koster 70 kr!!!

du må itte si sånn da...nå gruer je meg 100 ganger mer..

regner med det er napping, glemte å spørre om det. hu sa forming av bryn....

Dette med at hårsekkene blir ødelagt av napping er faktisk sant....

Men det er veldig individuelt...akkurat som alt annet her i livet.....Ingenting har samme innvirkning på alle.
Enkelte har så gode hårsekker at de lar seg ikke rokke, mens andre har hårsekker som reagerer veldig fort og som trekker seg tilbake hvis det stadig nappes/vokses.

:) Og de er mye lettere å nappe bryn hvis man strammer huden godt der man skal nappe og hvis man f.eks varmer huden med varmt vann først....for da åpnes hårsekkene og da er ikke smerten så stor :)

Jeg vokser brynene på salong og det koster 100 kr.Da napper hun litt også for å forme det helt ordentlig.Er verdt alle pengene,vondt med en gang men går jo mye fortere enn bare napping.Dessuten syntes jeg det er så vondt og gjøre det selv,at jeg orker ikke[:'(]

søstra mi lærte meg å nappe bryn, siden hun utdannet seg som hudpleier og drev på med sånne ting. Jeg har nappet bryna mine selv i mange år nå, og det er mye vondere når andre gjør det på deg. Hårrøttene blir ikke ødelagt! Vokser alltid ut igjen! [:)]

Back
Topp