Nantillegg

Tilly

Betatt av forumet
Har prøvd et par ganger å gi jenta mi tillegg(nan),men etter et par timer gulper hun alt opp igjen,det er snakk om mengder som kommer.
Jeg ammer henne men ville prøve med tillegg med tanke på om hun skal overnatte borte å sånn å jeg ikke klarer å pumpe så mye opp.
Det jeg lurer på er om hun har fått for mye nan da dette er "tyngre" kost eller om hun rett å slett ikke tåler nan...

Noen som vet??
 
Du må nok bare prøve deg fram...
Mine barn har gulpa mye av Nan,så her har det gått i Colett!
Kan være det,eller som du sier at det blir blir for mye- i forhold til at det er annerledes å fordøye...
 
jeg bruker nan til min. hun gulper kjempe masse av den, men det er enda værre med collett, så jeg fortsetter med nan. hadde litt igjen av morsmelk i fryseren, da spiste hun mye mindre enn normalt.... men gulpet allikevel, så tror ikke min har problemer med nan, men at hun bare gulper mye. kunne være noe med lukkemuskelen fikk jeg beskje om da.

som star83 også sier, prøv med mindre eller med collett.
 
Kan være lukkemuskelen og ja,om det ikke blir bra så må det en operasjon til...
Er jo også noen erstatninger til å velge imellom,husker ikke helt hvem!?[&:]
Mener Hipp har en- den er økologisk...Ellers er det noen som har fått bedre "resultat" ved å kjøpe erstatning i Sverige!
 
Takker for svar. Får bare prøve meg litt fram da...Men hvor selger de Collett da,tror de bare selger nan på butikken her med meg...
Må jeg på apoteket for å få kjøpt dette? Og selger de ferdige porsjoner av collett også?
 
De har Colett de fleste steder(Rema,Meny,Kiwi...),ikke vært borti ferdig blanda av de!
Hørt også noen barn gulper mer av de ferdigblanda blandingene... Vet ikke helt selv siden jeg kutta ut Nan.
Den fra Hipp har jeg sett på Meny og Prix...Om du skal prøve den![;)]
 
Back
Topp