Nannyhjelpen

Hanne79

Elsker forumet
Dommen har falt:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=108702

SÅ BRA!![:D]

Jepp, det syns jeg også. Boikotter det programmet, jeg.... Og prøver å påvirke alle jeg kan[;)]

Greit å boikotte når en ikke engang har kanalen[;)]
Det har ikke jeg[8D]

Er med å boikotte jeg - dårlig underholdning og ganske fantastisk hva enkelte mennesker gjør for oppmerksomhet [:'(]

man kan jo faktisk få hjelp å da. greitt å se hvordan man kan takle problemene. men det skal tilpasses barna da. jeg synes nannyhjelpen kan være med på å gjøre foreldre bedre, gjøre sånn at foreldrene kan takle situasjoner anderledels. man kan også se hvordan barna takler det å bli forstått og det å ikke bli forstått.
det er jo noen tips til barneoppdragelsen.

ORIGINAL: ma 84

man kan jo faktisk få hjelp å da. greitt å se hvordan man kan takle problemene. men det skal tilpasses barna da. jeg synes nannyhjelpen kan være med på å gjøre foreldre bedre, gjøre sånn at foreldrene kan takle situasjoner anderledels. man kan også se hvordan barna takler det å bli forstått og det å ikke bli forstått.

eg er faktisk litt einig i det eg..
kanskje programmet gjekk litt langt, men tror noken kunne lære av det..og det må jo vera bra at alle "mørketall" av dårlige foreldre kunne læra litt, og at barna der får ein betre kvardag..
men det er no berre mi meining då[:)]

Hvordan kan du tro at de barna får en bedre hverdag når de blir hengt ut på tv på den måten? Hallo [&:]. Det finnes så mange støtteapperater foreldre kan bruke istedenfor å være pr kåte å gå til tv3!

no meinte eg dei " mørketalla " som ser på programmet, eg sa ingeting om dei som er med på programmet..
at dei som ser på det, kanskje kunne lære av dette.

For kor mangen tror du/dere som virkelig trenger hjelp ber om det?
kor mangen tror dere som innser og tør innrømme at dei har eit problem...
det er jo lov å håpe at noken av dei har lært noke, og klart å gi sine barn ein betre kvardag.

Ja, håper at det iallefall var til hjelp for NOEN..[8|]

Det blir uannsett underholdning på små uskyldige barns beskostning og det er jeg helt uenig i.

ja, eg seier ingeting om programmet var riktig eller galt, men kanskje noken som virkelig trenger det lærte noke..er jo lov å håpe..

no er det tv-kveld her[:)]

Jeg tror at dette programmet er vedlig lærerikt for mange foreldere. Her kommer det fin fram åssen en barneoppdragelse bør og skal være for de som synes dette er vanskelig.

Men så klart synes jeg synd på barna. Speiselt barn over 6år som blir kanksje mobbet på skolen på grunnet av dette

nå må vi komme på at det er foreldrene som har streiket her å ikke barna. det er jo helt og holdent foreldrene som ikke har gjort jobben sin! barna blir som foreldrene lar dem være, og jeg tror barna har det værre hvis ingen kommer å hjelper dem.

nå må vi komme på at det er foreldrene som har streiket her å ikke barna. det er jo helt og holdent foreldrene som ikke har gjort jobben sin! barna blir som foreldrene lar dem være, og jeg tror barna har det værre hvis ingen kommer å hjelper dem.

veldig einig der

Nannyhjelpen hjelper PR-kåte foreldre til å oppdra barna bedre, på bekostning av barna!! Da hjelper det ikke hvor mange mørketall de hjelper, fordi det er ødeleggende for de barna som blir vist på TV.

Nå blir det iallefall ikke laget flere episoder med norske nannyhjelpen.

Men jeg lurer lit tpå om det er kun tv3 dete går ut over..? Hva med foreldrene som meldte på seg selv og barna sine??

Er nok ikke det beste alternativet å melde sin familie på Nannyhjelpen. Hadde nok vært bedre å gjøre det litt mer diskrè. både for barna og foreldre.

Men det jeg respekterer ved foreldrene er at de bøyer seg såppas i støvet, og innrømmer at de gjør feil som foreldre. Det er en stor, vakker ting å innrømme. Det er altfor få som ber om hjelp fordi de da føler seg dumme og inkompitente som foreldre.

Og hvis man veier fram og tilbake hva som er værst. En ikke-fungerende familie, eller litt blest i barnehagen om at du var på tv....

ORIGINAL: Alika

Og hvis man veier fram og tilbake hva som er værst. En ikke-fungerende familie, eller litt blest i barnehagen om at du var på tv....

I følge PFU er det verst med "litt blest" i barnahagen om at du var på tv!!!

huffda....

jeg var med i reklamefilm da jeg var liten. da ble det baluba i barnehagen.

Greit nok, ikke samme setting. Men alle får litt blest i barnehagen. Tror ikke man skal ta det for alvorlig. Du synes kanskje det er ille å si det, men faktisk er livet slik. Det vil alltid være situasjoner der man blir "hengt" ut. Og det er erfaringer som skal gjøre deg sterkere. Alle er så opphengt i å beskytte barna sine. greit nok, men ting skjer som ikke er en del av oppdragelsesplanen.

Back
Topp