nana og same

bøllefrøene

Forelsket i forumet
skjønner meg ikke på dem jeg...

musikken suger, og skjønner ikke åssen stil de prøver å kjøre..

bare jeg som syns de er litt sånn... litt på jordet?

:b

jeg er heeeelt enig....

Er et desperat forsøk på å skille seg ut, og være særegne.. Jeg har ikke sansen for det!

du er ikke alene :)

Syns de var flinke jeg da :P
Skriver iallefall sangene sine selv og kommer ikke bare opp med gulp som andre har syngi tusen ganger før..

Syns de er flinke jeg.... Hærlig med noen som skiller seg såpass ut!

~Mummimamma~ skrev:
Syns de var flinke jeg da :P

Skriver iallefall sangene sine selv og kommer ikke bare opp med gulp som andre har syngi tusen ganger før..

ville heller hørt noen synge michael jackson bra, enn en ræva sang med ræva fremføring og attitude :b

Hu samå kan i det minsta hiva av seg den stygga luå, den jekk ud på dato itte første audition.

komli87 skrev:
Hu samå kan i det minsta hiva av seg den stygga luå, den jekk ud på dato itte første audition.

Lua bruker hun privat også, så at den er utgått på dato er vel ikke noe andre trenger å bry seg med. Tøft at de tør skille seg ut, de er sånn som de er..

Digger de jeg!
Men de kunne kanskje skrevet en litt bedre låt.
Den var litt kjedelig.
Men jeg digger stilen, stemmen og hele pakka.
Litt Courtney Love-ish.

litt i overkant "viersåspesielle" for min smak, men det er fordi jeg er hypersensitiv på akkurat det etter å ha vært for lenge i et altfor sært indie-miljø hvor alle var sånne "viersåspesielle"-er!;)

kanskje ikke helt min smak, men de lager musikken selv og de er seg selv. og selvfølgelig må jo folk henge ut de som skiller seg ut fra resten av saueflokken. janteloven lenge leve! *oppgitt*

Back
Topp