NAN2

Linka

Gift med forumet
Siste uka har Alexander spist veldig ofte og ganske mye. Ser ut til at han aldri blir ordentlig mett. Sover dårligere syntes jeg han gjør også. Han er riktignok litt tufs etter forkjølelse, men tror ikke det henger i enda.
Så idag kjøpte jeg NAN2 for å prøve. Kunne jo hende at han ikke fikk nok næring.
Og gjett hva som skjedde.... jo han la seg til og sove rundt klokka tre og sover enda. To timer senere.
Kan hende at det hjalp da.
Klemmer fra meg

Har han fått NAN tidligere, eller bare MM? For eneste forskjellen på NAN1 og NAN2 er at det er mer jern i NAN2, og den vil derfor ikke mette bedre. Mens MME generelt metter litt mer enn MM fordi det gir magen litt mer å jobbe med.

Men uansett da... SÅ UTROLIG FLOTT, og sikkert herlig for mammen at han sover litt sammenhengende på dagen. Bruk tiden fornuftig;dvs slapp av, og ikke styr på med ryddinga. Du fortjener litt egentid[;)]

Hvor lenge sov han da, Linka? Benyttet du tiden godt?

Hei Hanne79.
Han sov fra ca 15.00 - 18.30. Og på den tiden så benyttet jeg meg av det beste jeg hvet : SOVE !! Slappet av på sofaen mens Christian var ute og syklet litt på sin nye sykkel med mormoren sin. Deilig !
Klem

ORIGINAL: Linka

Hei Hanne79.
Han sov fra ca 15.00 - 18.30. Og på den tiden så benyttet jeg meg av det beste jeg hvet : SOVE !! Slappet av på sofaen mens Christian var ute og syklet litt på sin nye sykkel med mormoren sin. Deilig !
Klem

Sååå fornuftig, Linka. Håper det fortsetter med lange soveøkter på dagen, i stedet for mange små[;)]

Back
Topp