Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nan2 er fra 4mnd (mener jeg å ha lest på pakken). Mine drikker noe fra 120ml til 170ml, 5-6 ganger i døgnet. Vanskelig å vite helt sikkert hvor mye de tar for jeg delammer. Men når de tar flaska blander jeg stort sett 150ml som da med pulver blir 170ml.
Guttene mine er 4,5 måned og drikker i underkant av 200 ml 4 ganger i døgnet. Får grøt og et lite mellommåltil. BEgynte med nan2 når de var 4 mnd, har ikke merket noe forskjell. [:D] De var lenge småspiste og spiste 120 ml i evigheter virket det som. Så syntes ikke det hørtes så lite ut. Tror det er veldig forskjellig. Så lenge han går greit opp i vekt og virker fornøyd tror jeg du kan stole på at han tar det han trenger [:D]
e bare så usikker. har nettopp bynt m nan etter som han streike m å ta puppen[:(] har prøvd å pumpe å ji på flaske, men hn vil ikke ha mm.[:(][:(][:(] så her blir d flaske m mme etter ønske av lillegutt sjøl. hn spis ca vær 2.5 time 120ml.
Har hatt ren flaskegutt siden han var 4 uker her... Nå drikker han 190ml (180 vann og 6 skjeer pulver) til hvert måltid. Sjelden han ikke spiser opp. Jeg merket godt på Dennis når det var på tide å øke... NAN2 er fra 4 mnd står det på pakken så jeg her en dag på butikken! [:D]