NAN vs Hipp

IVA

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Noen erfaringer med hvilken mme som er best? Nærbutikken hadde ikke mer NAN, så vi har kjøpt Hipp nå. Ser ut som den er mer skummete/har mer luft i seg?

Her bruker vi hipp... begge mine har fått vondt i magen av nan...

Har lest om mange som får
Magetrøbbel av nan så vi gikk rett på Hipp. Aldri hatt noe problem med magen av den.

Har brukt hipp i to dager nå, virker som lufta kommer lettere ut. Det er bra! Men i dag har hun enda ikke gjort i bleia, noe som er litt uvanlig. Hun trykker masse, så virker som hun jobber med det. Håper det kommer ut snart! :/

Her bruker vi nan. Ville ikke ha hipp. Storesøster var omvendt. Minste har ikke noe magevondt.

Har brukt hipp i to dager nå, virker som lufta kommer lettere ut. Det er bra! Men i dag har hun enda ikke gjort i bleia, noe som er litt uvanlig. Hun trykker masse, så virker som hun jobber med det. Håper det kommer ut snart! :/

Bruker du malt da? man må bruke det ved mme, ellerså kan de bli veldig treige og få magevondt.

Da er det kjøpt! Spm. 2: hvordan brukes det? Er det bare å ta ei halv teskje rett oppi melka?

Det spørs jo hvor mye melk du har, men jeg ville begynt litt forsiktig og heller øket etter hvert.

Eks dupp en tskje i malten, og la det renne av det overflødiske, så ha det oppi melka og rist godt.

Man må vel ha malt i hver flaske så vidt jeg vet. Tar du for mye så blir det full gjennomgang!

Back
Topp