Nan vs hipp

Oktoberjenta

Elsker forumet
Hvilken liker dere best?
Så lurer jeg på om hvordan det er å bytte mellom de? Har kun brukt nan nå, men lest at man gulpet mindre av hipp. Kan jeg da prøve hipp også bytte tilbake til nan og til hipp igjen, eller bør man helst kun holde seg til et merke?

Er bare og bytte hvis du vil :-) Mine 3 første fikk bare nan. Beynte med det til nr 4 også, men han fikk vondt i magen av den. Bytta til hipp, og det gikk veldig fint. Begynte med hipp nå til nr 5, og det går veldig fint. Ikke vondt i magen, og ikke problem med og komme på do. Hipp er mildere mot magen :-)

Sverger til hipp produkter hele veien her i gården.
Mindre magevondt, god smak på maten senere og godt utvalg og grei pris.

Sent from my iPad using BV Forum

Og grøten til hipp er veldig populær her i huset til han på 13 måneder. Liker mye bedre den enn andre vi har prøvd :-)

Signerer denne :) Her er det Hipp som gjelder :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi prøvde både nan og hipp til gutten vår. Han fikk vondt i magen av nan, mens hipp gav ingen plager :).

Gutt 2012 ❤
Venter en gutt i november 2013 ❤

Har aldri hørt noe om at man bør holde seg til kun én ;) jeg bruker hipp (og har brukt på alle 3 barna), jeg syns den er mildere for magen dems, dem blir ikke like hard i magen som med nan ;) også er den økologisk, så da må den jo være bitte litt nærmere morsmelk enn nan:P

☆★hilsen meg★☆

Men dere som har gått fra nan til hipp, har det vært "vanlig" nan 1 eller den ha1? Jeg fikk sistnevnte anbefalt av helsesøster og syns det er litt skummelt å bytte, men hun driver jo og presser og gryntegråter, så er jo mye mulig det gir litt mageproblemer.

Men dere som har gått fra nan til hipp, har det vært "vanlig" nan 1 eller den ha1? Jeg fikk sistnevnte anbefalt av helsesøster og syns det er litt skummelt å bytte, men hun driver jo og presser og gryntegråter, så er jo mye mulig det gir litt mageproblemer.
Vanlig nan1 til hipp her, men det er ikke farlig å bytte. Det er det samme som å drikke tine melk en dag og qmelk en annen dag...

Sent from my iPhone using BV Forum

mit første barn fikk Hipp og det gjør også han her:) Bedre for magen :)

Snuppa her sliter veldig med treg/hard mage.. trykker og gråter stakkar :( men gått over til hipp nå fra vanlig nan 1, vært mye bedre idag, bynte igår med hipp :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp