nan spm

pOker*faCe

Glad i forumet
hmm.. ja jeg gikk jo over til å bruke det til grøten istedet for å klemme ut fra mine bOObs..
så jeg har jo kjøpt disse små. men det er jo ikke mye hun spiser så blir jo til at jeg kaster en nesten full sånn nan greie. står jo den kan oppbevares 1døgn i kj.skapet men da smaker den dritt!!
hmm.. så jeg lurer på hva dere andre gjør, dere som bruker melk å ikke vann da..
det lønner seg kanskje å kjøpe pulveret slik at jeg blander selv for da slipper jeg kaste noe?

Hm usikker på hva som lønner seg, iom at holdbarheten på en åpnet pose med nan pulver kun er på 14 dager.. Det blir vel mer lønnsomt å kjøpe eske med pulver lell når jeg tenker meg om, men da må du også kaste pulver om du holder deg til holdbarhetsdatoen..

Jeg bruker Hipp pulver, men jeg hadde klart å bruke opp ferdig nan på en dag siden det er 200 ml i den er det ikke? Syntes ikke smaken endret seg da jeg prøvde mener jeg, men den skal jo også blandes i grøt så da smaker man jo ikke mme uansett. Også blir det vel billigere med pulver.. [;)]

jeg ville kjøpt pulveret[:)]

nå ammer jo ikke jeg i det hele tatt,men har brukt pulveret hele tida..og en pose med pulver kan oppbevares åpen i 2 uker[:)]

Hipp har mindre pakning og er holdbar i tre uker..

jeg tror jeg ville gått for å kjøpe pulver. man sparer vel litt på det.
hipp har små esker, er det ikke 450g eller noe? nan sin veier vel 1kg.
husker ikke holdbarheten, men tipper det er 1-2mnd når den er åpnet [8|]
glemsk jeg nå..har til og med brukt denne leeenge selv..hmm....[:D][:)]

ja se der ja, leatroll har svaret...3 uker...
jeg trodde 1-2 mnd...[:D]
er det grøten det da kanksje ?

jøss hvorfor er det ikke lenger holdbarhet på pulveret daaa ... er liksom det at shnuppa spiser 1ss med grøt hver kveld, vil ikke ha noe mer enn det, og ikke vil hun ha grøt med vann så da må det jo bli mme..

Hell MME-pulveret over i en tupperware® boks m/lokk. Holdbart i kort tid pga at posen ikke kan lukkes (tett) igjen, derfor bør man helle over i en boks med en gang man åpner esken.
Er mye mer lønnsomt å bruke pulveret!!
Men hvis man ikke heller pulveret over i noe annet, så bør man absolutt kaste pulveret som er igjen når holdbarhetsdatoen er passert. ..Blir dyrt da, siden det koster en hundrings for esken.

Dette er hva HS tipset meg om assa..(og det praktiseres).

Back
Topp