NAN eller skal eg bytte?

*lilletrille *

Gift med forumet
Har gitt NAN til Elisabeth stort sett sidan ho vart fødd. No sluker ho nedpå 5-6 måltider kvar dag med 140-180 ml kvar gong. Ho sovner alt ifrå 21 til 23.30, og sover då til ca 7. Men det første måltidet kvar dag kjem enten oppatt som gulp i ein time etterpå, eller ho "spyr" alt opp med ein gang ho er ferdig å ete. Nokon som har det på samme måten? Nokre tips til ka som kan vere galt? Leser innpå forumet at dere andre også har barn som sover lenge. Tenkte kanskje det var grunnen, at magen fikk sjokk fordi den plutselig fikk masse mat. Men skulle tru ho hadde vendt seg til det no... er snart 3 mnd.
Har kjøpt maltekstrakt idag. Hjelper det kanskje? Eller er det kun viss ho har treig mage? Syns nemlig ikkje ho har det.
Uff... vart mykje dette... håper dere orker lese og svare... [;)]

hmm... er ikke helt sikker jeg da.. Er ikke så god på mme siden jeg ammer. Men Thea har begynt å gulpe før hun skal neste måltid...
Du kan jo prøve en annen type da, og bare se om det bedrer seg. Magen hennes bør vel tåle forkost tenker jeg og.. men... Får hun rapa skikkelig? Hva med å prøve å rape henne oftere under det første måltidet?

Malt er for treg mage ja!!

Lykke til ihvertfall!

jeg gir nan og mm... har ikke merket noe at jonas gulper mer an nan.... han gulper mer hvis han ikke får rapet etter måltidene... ellers så vet ikke jeg noe mer enn deg..

Hei!
Dette hørtes veldig likt ut som med snuppa mi. Hun sover fra ca. kl. 21 og frem til kl. 07. Da gulper hun også veldig mye opp igjen. Synes ofte at hun skal ha mat ganske fort etterpå igjen, har sikkert kvittet seg med en del av melken. Hun vil gjerne ha mat 2 timer etterpå, drikker ca. 130-160 hver 3. time ellers. Her bruker vi soyamelk for hun har kumelkintolleranse, så vet ikke om det har med type melk å gjøre.

Back
Topp