nan - collet - annet?

baby2212

Betatt av forumet
hva er forskjellene egentlig? og hva bruker dere som gir MME ? evt hvorfor det merket?

jeg gir Connie NAN, men vurderer og prøve noe annet pga hun promper i ett sett :-/ (kan det være pga NAN`en?)
greit nok med luft i magen liksom,men synes hun promper litt vel mye.. og siden hun har låsninger i ryggen så har hun ubehag (skriker ofte) når hun promper/bæsjer, så jeg vil jo helst hjelpe henne med å hvertfall ikke gi henne mer luft i magen :-)

Mikkel får mest mm, men også litt nan.
Vet ikke hvorfor vi endte med nan egentlig.. Prøvde baby semp1 en gang, men da stod spruten ut av nese og munn på han[&:]
Vi har også prøvd Nutramigen grunnet råd fra apoteket (kolikk), men det nektet han å spise. Forståelig egentlig, for det STINKER![&:]

Vurderer å prøve collett..siden mange har god erfaring med det[:)]

Hipp sin :) den lukter mye bedre enn nan :)

Vi bruker Nan fordi det er det eneste som er i butikkene her..[8|]

ORIGINAL: LilleLina

hvor bor dere da...?? hva slags butikk er dette? Men siden babyen din har det bra så gjør ikke det noe.

Jeg bruker Collett nå fordi Nan gjorde at Jamie fikk mye magevondt. Nå er han 80 % bedre. Forandringen skjedde mer eller mindre umiddelbart og først i dag har han normal avføring, IKKE grønn...deilig.

Vi bruker hipp.. Brukte nan først men da fikk sander magevondt og grønn bæsj, nå er han mye bedre:)

ORIGINAL: sas

hvor bor dere da...?? hva slags butikk er dette? Men siden babyen din har det bra så gjør ikke det noe.

Stavanger City [;)]
har sjekka på prix, rema, rimi og kiwi
Det går fint med nan, men hadde Collett sist [:)]

ORIGINAL: sas

Stavanger City [;)]
har sjekka på prix, rema, rimi og kiwi
Det går fint med nan, men hadde Collett sist [:)]

Rimi skal jo selge det samme som andre Rmier?? For begge RImi butikkene ved meg selger Collett..

hmm.. skal sjekke en gang til idag [:)]

ORIGINAL: Siljemor88

Mikkel får mest mm, men også litt nan.
Vet ikke hvorfor vi endte med nan egentlig.. Prøvde baby semp1 en gang, men da stod spruten ut av nese og munn på han[&:]
Vi har også prøvd Nutramigen grunnet råd fra apoteket (kolikk), men det nektet han å spise. Forståelig egentlig, for det STINKER![&:]

Vurderer å prøve collett..siden mange har god erfaring med det[:)]

Første gang jeg har hørt noen blitt annbefalt nutramigen for kolikk. vi fikk den til størstemann her, men d var for at døm lurte på melkeallargi, han sprutgulpa til han var 9 mnd[&:] d er jo melka melkeallargibarn får, men veldig dyr husker jeg. og jeg var dum nok til å smake på den enda d lukta ille, og d smaker like ille som d lukter[:'(]

Back
Topp