Nan-brød/indisk brød og fyll/smak

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Veldig ofte har man nan-brød til indisk mat.
Ofte er også disse brødene diverse fyll.

Hvilket fyll foretrekker dere?
 
Jeg har alltid brukt nanbrød vedsiden av maten med smør oppå, aldri hatt fyll inni! Her skal jeg følge med, for det hørtes spennende ut :)
 
Jeg har alltid brukt nanbrød vedsiden av maten med smør oppå, aldri hatt fyll inni! Her skal jeg følge med, for det hørtes spennende ut :)
Er ikke unormalt å ha hvitløk eller diverse krydder inni, litt forskjellig hva jeg har.
Har bare lyst til å finne på noe nytt og lurer på hva folk liker
 
Ok, takk, men da blir vel det nesten som et helt måltid?
Jeg har nan-brød til mange forskjellige indiske retter, og tenkte med på hvilke krydder, urter og lignende som blandes inn i deigen
Nei er for og ha ved siden av andre retter :) et tynt lag som bakes inn i brødet. Anbefaler å prøve hvis du finner det på resturant en gang.
 
Jeg er veldig glad i indisk, finner sjelden mat som er like smaksrik :) hvilken retter pleier du å lage?
Litt forskjellig.
Akkurat nå har jeg noe kylling liggende i marinade som skal bli kylling tika masala i morgen (fra bunnen med krydder fra innvandrer butikk), ellers så er jeg veldig glad i kylling Makhani (kylling først marinert i chili, hvitløk, garam masala, spiskummin, yoghurt, sitron +++, stakt og puttet i en tomatsaus), bangalore kyllingcurry (kyllingvingeklubber i kokosmelk. masse frisk koriander, garam masala, dhana jeera, chili, hvitløk +++),blåskjell med garam masala, kokos, chilipulver, yoghurt++

Er det jeg pleier å lage, men har fler oppskrifter enn det
 
Back
Topp