NAN 3..

Lene_D

Betatt av forumet
pappan til snuppa har vært på butikken å kjøpt nan3.. kan jeg gi dette istedefor nan2 eller? husker det var noe om dette for en stund siden, men husker ikke hva det sto..

Hvis jeg ikke husker feil så skal man ikke bruke NAN 3 som erstatning, men heller som tillegg..?

er jo det som står på pakken, men han sa bare at alt annet skal man gi etter hvor mange måneder det står på, så han trodde det var rett.. tror jeg drar å bytter den i morgen..[:)]

det som er med nan3 i forhold til nan2 er at nan2 kan brukes som mat, mens nan3 skal brukes som drikke når barna spiser bra med fast føde.
og det er vel ikke mange av barna som får mer mme enn annen mat lenger nå vel????
her spises det i hvertfall både grøt, brødskiver og middag. så vi har bytta til nan3. den inneholder nemlig mer tilpasset mengder med omega 3 og 6 i forhold til alderen de er i.

Du kan trygt bruke nan3 nå!!!

ORIGINAL: 3barnsmor*30

det som er med nan3 i forhold til nan2 er at nan2 kan brukes som mat, mens nan3 skal brukes som drikke når barna spiser bra med fast føde.
og det er vel ikke mange av barna som får mer mme enn annen mat lenger nå vel????
her spises det i hvertfall både grøt, brødskiver og middag. så vi har bytta til nan3. den inneholder nemlig mer tilpasset mengder med omega 3 og 6 i forhold til alderen de er i.

ok [:)] hun drikker nesten ingenting uansett.. lager 90 ml til frokost, lunsj og kvelds, og det er sjelden hun drikker opp..

ORIGINAL: Lene_D

ok [:)] hun drikker nesten ingenting uansett.. lager 90 ml til frokost, lunsj og kvelds, og det er sjelden hun drikker opp..

ja da ville nå jeg bare brukt den nan3-pakka jeg altså!!!
går nok heeeeelt fint [:)]

ORIGINAL: Lene_D

ja da ville nå jeg bare brukt den nan3-pakka jeg altså!!!
går nok heeeeelt fint [:)]

da gjør jeg det da..[:-] takk for svar [:D]

bare hyggelig [:)]

Mange som bruker nan3 nå ja!! Men har også hørt om mange barn som ikke vil ha den, den har jo helt annen konsistens enn nan1 og nan2 ....?? Kjenner flere som velger å bruke nan2 pga det. Gjelder forsåvidt meg også, kjøpte feil for en måneds tid siden, og Johanna nektet å drikke den. Så jeg blandet den med nan2 for å få henne til å bruke opp den posen jeg hadde kjøpt[:)][:)] (i forholdet 1:4 eller noe sånt....[8D])

ikke merka noe på konsistensen jeg... og Natalie tok den helt greit med en gang..

jeg også bruker den på min. merka ikke noe spes forskjell på den jeg.

okk.. vi finner sikkert ut av det [:D]

her drikke hu bare NAN3, hu nekte å drikka NAN2 å NAN1 har hu heller aldri vilt hatt.

Back
Topp