Nan 1 og nan 2

VibekeRA

Forelsket i forumet
Dere som bruker nan til barna, hvilken gir dere nå? 1 eller 2? Og er 2 en fullgod erstatning? Eller må man gi 1 i tillegg..mener jeg leste ett eller annet et sted, men husker ikke hva og hvor.. [8|]

her er det nan 2 som gjelder, men har hatt en myk overgang så ikke magen fikk sjokk og det har gått kjempe bra. ikke alle barn som tåler at man slutter på nan1 og går brått over til nan2[;)]

jeg prøvde å gå over til nan 2 men det ble et h...... med luft i magen og styr. så her er vi tilbake på 1 og fortsetter med det.

hvis jeg har skjønt det rett, så kan en fortsette med nan1 hele mme-perioden?[8|] Blir barna mer "mett" av nan2?

Bruker nan2

ORIGINAL: VibekeRA

hvis jeg har skjønt det rett, så kan en fortsette med nan1 hele mme-perioden?[8|] Blir barna mer "mett" av nan2?

Ja, du kan vell det... Men ikke begge samtidig..
Er mer jern i nan2.. Mettheten vet jeg ikke...

ORIGINAL: VibekeRA

Helsesøtera mi sa at Nan2 faktisk er ikke så feit som Nan1. Så da går eg  ut ifra at man blir mettere av Nan1.

Bruker Nan 1 ennå her, og kommer til å forstsette med det i hvertfall 2 uker til.

ORIGINAL: Barebea

Nåååå.. har jeg leita maaaange sider etter denne tråden, fann den på side 37 eller noe.. Jaja..

Uansett.. det jeg lurer på..

Jeg har nå brukt NAN H.A1 til Wilde, men tenkte kjøpe den NAN de har på vanlige butikker nå, men burde jeg kjøpe 1 eller 2? Kan jeg bare bytte, eller burde jeg ta det gradvis..?

Da kjøper du NAN2...

Du ser selv om du bytter tvert eller gradvis.. Noen reagerer ved brå overgang, andre ikke... Vi gikk rett over til 2, og småen reagerte ikke i det hele tatt...
Spurte faktisk HS om det da jeg skulle bytte, og hun sa det ikke skulle være nødvendig å ta det gradvis...

Nå har eg og begynt med Nan2[:D] 

har brukt nan2 siden han var 4 mnd[:D]

nan2 her. gikk gradvis over til det når hun var 4 mnd slik at ikke magen fikk sjokk. har gått kjempe greit[;)]

Back
Topp