namnamnam

Jandia

Glad i forumet
Nå skal jeg snart lage kanelboller!!!!
namnamnam

Sikler bare ved tanken... ugg at jeg må vente på gubben som har handla.

nam det er det beste jeg vet, ser du bor i oslo, greit at jeg kommer på besøk?hehe *siklesikle*

hehe, du kunne kommet, men jeg ser at du heier på VIF... Sorry!!! Da går det nemlig ikke.
[8D]

ORIGINAL: Jandia

hehe, du kunne kommet, men jeg ser at du heier på VIF... Sorry!!! Da går det nemlig ikke.
[8D]

Kan jeg komme????????????? Heier ikke på VIF!!!!

Hørtes godt ut [:D]

[:)]Null fotball interresse her! Men har en stooor interresse for kanelboller....[:D]
Hvis du lager litt for mange så er jeg VELDIG hjelpsom....[8|]

Det hørtes kjempegodt... skal egentlig være fornøyd, for jeg har nettopp vært på kafè og spist cookie[:D]

Skal sende over noen på BV etterpå. Etter at jeg har gomla i meg minst 10 stk.
namnamnam...

Kanelboller er noe av det beste som finnes.

[:D][:D][:D][:D]

mmm... kanelboller er godt... desverre så kan vi ikke ha kanel i huset. Mannen min er ekstremt allergisk mot kanel, og sønnen vår har vi ikke prøvd det ut på ennå...

Jeg lagde kanelboller forige uke, så jeg har fryser`n full [:D] 
Blei litt frista nå da, kanskje jeg skal gå å ta opp noen.. [:)]

Jeg har hatt godtestopp siden 2.januar, men i dag har jeg spist litt smågodt. ÅH FYYYYY, jeg er så kvalm! Nekter å gjøre det igjen altså! Nå begyner jeg å innbille meg at jeg får svangerskapskvalme av sukker, så det blir nok ingen kanelboller på meg! Liker det godt, men akkurat nå[:'(]

Kos dere masse dere som skal spise de herlige bollene.

Du får kjøpt sukkerfritt godteri på apoteket [8D] Sånne drops, alt fra sure til sterk. De er faktisk gode [8D]

Takk, takk! da skal jeg sjekke ut det! For nå blei jeg litt trist av denne kvalmen. Håper det bare var fordi jeg ikke har spist sukker på lenge. Men, vet ikke om jeg tar sjansen en gang til. Ikke godt å være uggen!

Tusen takk for tipset!

klem,M

hørtes godt ut [:D]

Back
Topp