Name It

Badeand*

Forumet er livet
Var der i dag, og fikk helt dilla!! Når jeg får penger skal jeg dit og kjøpe klær til lillemann ja! Body og strømpebukse i merino ull til 129,- pr del. De var kjempegode! Hadde litt i merino ull til storesøstera, og var kjempefornøyd!
Også hadde de jo 1000 andre fine klær jeg vil kjøpe og da. Blir blakk av dette jeg..[8D]

Ja, de har masse fint der!!! Har allerede en lang ønske liste der i fra[:)] Er så glad for at lillesøster jobber der[:D]

ORIGINAL: Number2

Ja, de har masse fint der!!! Har allerede en lang ønske liste der i fra[:)] Er så glad for at lillesøster jobber der[:D]

Så heldig du er da![:D] Regner med at du får litt rabatter da, og det kommer jo alltid godt med![:)]

så kult. var det 100 % merinoull?

ORIGINAL: huzky

Ja tror hvertfall det[8D] Var sånn ekstralapp ved prislappen om at det var merino ull hvertfall[:D]

ORIGINAL: Badeand*

ORIGINAL: huzky

Ja tror hvertfall det[8D] Var sånn ekstralapp ved prislappen om at det var merino ull hvertfall[:D]

Kan godt hende det er 50/50 bomull og ull, mener å huske jeg har sett noe av det på Name It-butikker. Det er jo bare å kikke på lappen inni det[:D]

Synes Name It er genialt, har alle snuppa sine pysjer derfra, og vil kjøpe det til lillesnuppa og. Og så greit med de billige og tøffe basicbodyene!

ORIGINAL: Badeand*

ORIGINAL: Number2

Så heldig du er da![:D] Regner med at du får litt rabatter da, og det kommer jo alltid godt med![:)]

Ja tror det er 20-25% så hjelper masse[:D] Endelig kan jeg utnytte henne litt, hehehe[8D]

De hadde faktisk Nameit bodyer og strømpebukser i merionoull her på Reflex. Så da slapp jeg å dra inn til Oslo for å se på det ;)

Men jeg syntes Joha sin blanding mellom ull og bomull virket så mye mykere, så jeg kjøpte det istedet.. :)

Ja Name It har kjempe mye fint[:)]

Svei av en 1000 lapp der i dag på litt forskjellig ull undertøy til lillemann og en ny ull pysj:)

Har de nettside? 

ORIGINAL: FrkLisaMari

Har de nettside? 

www.nameit.com

Back
Topp