Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
nei ,men jeg kjøpte en hel regn dress her en dagen , reflex 50% på salg den var jo fantastisk lett å bruke , barnahagen blei kjempe glad da jeg kom med dressene[:D] den kan jeg anbefale
Herman hadde fra nameit i fjor, og vi var fornøyd. veldig bra at det er både glidelås og knapper på jakka sånn at det ikke renner inn vann. og at det er veldig mykt. Har Abeko nå, noe som er et dyrere merke, men merker ikke at det er bedre enn nameit sitt. Herman bader i sølepyttene, så han blir kliss våt gjennom alt uansett for når man ligger i dammene renner det inn overalt. Ser ikke bort fra at vi kjøper NameIt sitt igjen, når settene fra Abeko blir for små.
nei ,men jeg kjøpte en hel regn dress her en dagen , reflex 50% på salg den var jo fantastisk lett å bruke , barnahagen blei kjempe glad da jeg kom med dressene[:D] den kan jeg anbefale
vi har dette regntøyet og er sålangt fornøyd. Er relativt tynt og dermed mykt og godt å bevege seg i. Neste år tør jeg nok ikke satse på dette regntøyet, da er det nok mer herjing og ganske stor sjanse for revning osv..
Ikke kjempeimponert, nei. Storesnupp har fått hull i sitt sett på to steder. RiktignOk bruker hun det hardere enn Ingvild, men valgte å heller kjøpe HH sitt nå i vår.