Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Kavring1
finnes ikke name it eller exit her...desverre..
men hm klærne liker jeg!
ORIGINAL: Jaggumeg
Jeg er ikke særlig begeistret for nameit-klærne for min del. Syns de har rar passform og syns også de har altfor mye upraktiske klær både når det gjelder å ha på og når det gjelder vask. Jeg er veldig glad i H&M sine da, for jeg syns de er både myke, praktiske, tøffe og billige. Om jeg skal utnevne barnekles-favoritten min så må det bli mohini (cubus sine), men jeg syns cubus (allefall her) har utrolig dårlig utvalg på babyklær [&:] Lindex har jeg faktisk ikke vært på fordi barneavdelingen til lindex i drammen ligger i underetasjen uten heis [>:] KappAhl syns jeg ikke er så aller verst, men jeg syns de har utrolig mye tull. Jeg syns også KappAhl har mye tøffe jenteklær og ikke bare rosakosa og glitter![]()
ORIGINAL: Tusull
Av erfaring syns jeg faktisk det er H&M klærne som holder seg best, i form og farge..
Jeg har hatt mye name-it, exit, brubaker, claire, litt kappahl (elendig kvalitet i større strl) og cubus (elendig passform).
Men alt i alt syns jeg hm er best, de har klær som er tilpassa barn, de tåler vask etter vask, og tørketrommel.. Og best når det gjelder pris.. [;)]
ORIGINAL: Surregåsa
Jeg må bare si at jeg rett og slett elsker Name it klærne!! De og HM er det mest av i klesskapet her hjemme [:D] Ikke for dyrt, noe som passer lommeboka mi
ORIGINAL: Jaggumeg
Av erfaring syns jeg faktisk det er H&M klærne som holder seg best, i form og farge..
Jeg har hatt mye name-it, exit, brubaker, claire, litt kappahl (elendig kvalitet i større strl) og cubus (elendig passform).
Men alt i alt syns jeg hm er best, de har klær som er tilpassa barn, de tåler vask etter vask, og tørketrommel.. Og best når det gjelder pris.. [;)]
Veeel, det kan diskuteres da...jeg kjøpte topakning med luer og den ene tok vi i bruk pronto, mens den andre gikk i vaskemaskinen og tørketrommelen. Den vi vaska og tromlet er nå aaaaltfor liten og sitter som en jødekalott mitt oppå skallen hans [&:], mens den andre er nesten litt for stor. Jeg kjøpte også tre joggebukser til ham i str.80 som var gode og rommelige før vi drog på ferie, men etter et par runder i maskin og trommel er de nå nesten litt små.[>:]
Åhh, jeg har hatt maaaaasse av klærne i trommern uten problemer [;)]