namba

Mibah

Forumet er livet
Da har jeg nettopp sendt meldinger med namba og hun skriver at

hun er innlagt på sykehuset til avlastning siden hun er totalt utslitt. Får hjelp til å sove, men hun vet ingen ting om noe som helst, eller om det vil gi henne mer energi. Må bare se ann situasjonen og ta ting som det kommer videre. Maja har det i alle fall fint i magen.

Nå håper jeg du slipper å vente så mye mer, nå er jo snart denne uka over så da må man vel få nytt håp om igangsettelse!

Hun er altså i gode hender. Det var nå bra. Men ikke kjekt å være helt utslitt altså. Men snart er ungen her. Uansett ikke mange uker igjen. Så håper jeg livet blir lysere!

vi tenker på deg namba!!!!! hold ut!! du er tøff!! sender deg en kjempeklem! bra du er i trygge og gode hender slik at du KANSKJE kan få slappet av litt..

Stakkars, stakkars namba!! Får heilt vondt av at ho har det slik [:(] Tenker slik på ho, og sjekkar facebook og her heile tida for å sjå om det er eit eller anna nytt. I namba sitt tilfelle er det greit om lille gullet kan få komme til verden før termin, for dette er jo uutholdelig for ho..

Om du leser her inne snuppa, så vit at me tenker på deg, og ønsker deg masse masse lykke til!

Stor klem herifra til deg! [:)]

Tenker også mye på deg Namba!
Fint du er på sykehus og i gode hender!!

Håper ventetiden din er over snart!!!

Vi heier på deg, namba, og håper du snart kan få holde maja i armene dine. forhåpentligvis får du hvilt deg litt først!

ORIGINAL: Trillemor82

vi tenker på deg namba!!!!! hold ut!! du er tøff!! sender deg en kjempeklem! bra du er i trygge og gode hender slik at du KANSKJE kan få slappet av litt..

sign[:)]

ORIGINAL: Olive76

Hun er altså i gode hender. Det var nå bra. Men ikke kjekt å være helt utslitt altså. Men snart er ungen her. Uansett ikke mange uker igjen. Så håper jeg livet blir lysere!

Huff stakar!!!
Godt at de passer på henne! Håper at det kan hjelpe på å gi henne mer energi!!

Du må hilse så mye til henne og si at jeg tenker på henne!!!

Uff.. Håper ho får kvilt seg litt på sykehuset da i det minste..! [:)]
Og at ho snart har minstejenta hos seg på UTsiden..! [:)]
Tenker masse på deg, namba!!

ORIGINAL: lenemor

Vi heier på deg, namba, og håper du snart kan få holde maja i armene dine. forhåpentligvis får du hvilt deg litt først!

Back
Topp