namba?

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Noen som vet hvordan det går med henne?
Skulle ikke hun på kontroll på sykehuset og snakke om å bli satt i gang?

jeg tenkte på henne tidligee i dag.. for hun pleier liksom alltid å legge igjen spor om hun har vært logget på.. hmm.. kanskje hun er på føden og at ting har skjedd av seg selv..?!?!?! [:)] får håpe det for hennes del, ellers så håper jeg i det minste hun slipper å gå tiden ut, og at hun kanskje er og får svar på det, at det er derfor vi ikke ser noe til henne.. [:)]

Jeg sms'et med henne tidligere i dag, hun har det ikke så veldig greit, hun ventet på telefon i fra jm som skulle snakke med legene, men de vil ikke sette henne igang denne uka, tidligst uke 38, så nå håper hun å få komme inn å hvile på sykehuset i alle fall. Noe mer enn det har jeg ikke hørt.

Håper i alle fall hun får komme inn å hvile seg litt er jo uholdbart å skulle gå så mye lengre slik som ting er i dag![:(]

Lykke til til namba, håper hun får det greit de siste dagene[:)]

Sender namba en god klem
Så får vi håpe at hun får litt hvile og at Jm setter ting i gang.

ja, lykke til namba! Ser at du har vært innom her i ettermiddag, håper du holder ut den siste tiden, du er på oppløpssiden nå og snart er det over!

Så trasig da.. [&o]
Men vi heier på deg, namba!
Det er ikke så altfor lenge til du er ferdig nå! [:)]
Klemmer fra meg..!

huff... for en nedtur det må være å få vite at de ikke vil sette i gang denne uka! husker det var slik med meg også! Og det var utrolig tøft å få beskjeden!!

Sender en trøsteklem og håper du holder ut de siste dagene

Back
Topp