Nam!!

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Da har jeg og lille hatt en kort bytur, kjøpte meg sushi og nonstop til i kveld..:) Gubben blir borte så jeg er alene og skal koooose meg..! :) Lille fikk nytt koppstell og er veldig fornøyd med det :)

Kos deg masse :D

Her blir det bursdagsfeiring og vi skal ha hjemmelaget burger med Foccacia brød og aioli med ovnstekte potetbåter, også skal jeg bake sjokoladekake :)

Også har jeg kjøpt ostepop til i morgen, og kaanskje litt til i kveld ;p 

Det hørtest ikke lite godt ut da... :)))Har litt matdilla om dagen, orker bare ikke lage den selv, for da orker jeg ikke spise.. :P Her øsregner det og jeg har grilling på middagslista mi i dag... Tror det blir grilling i stekepanna..

Frk.MammaMor skrev:
Det hørtest ikke lite godt ut da... :)))Har litt matdilla om dagen, orker bare ikke lage den selv, for da orker jeg ikke spise.. :P Her øsregner det og jeg har grilling på middagslista mi i dag... Tror det blir grilling i stekepanna..

Det er bare å komme på besøk, har nok til å lage til flere personer ;)

Blææ, kjedelig med regn når man har lyst til å grille da. Dere har ikke et tak å stå under så spiser dere inne? :)

MiniBolle2012 skrev:

Frk.MammaMor skrev:

Det er bare å komme på besøk, har nok til å lage til flere personer ;)

Blææ, kjedelig med regn når man har lyst til å grille da. Dere har ikke et tak å stå under så spiser dere inne? :)

Joda har det men gubben gidder ikke å stå ute og grille i møkkavær nemmelig, og da må jeg gjøre det selv, det frister ikke veldig, med kvalmen min..

Back
Topp