NALA

Vintergullnr2

Elsker forumet
Tusen takk for en kjempefin gave. Alt er tatt i bruk [:D] 
Var sokkene hjemmestrikket eller???? Er kjempeglad i strikkeklær og sånt så de er ihvertfall MYE i bruk. Isabell blir fort kald på beina utav vanlige sokker, men med strikkesokker er hun alltid varm [:D] 

Hauk var forresten nydelig på det bilde vi fikk [:D]

Håper du får en riktig fin jul [:D] 

Klem fra Kake og Isabell

dytte, itillfelde du ikke har sett denne Nala [:D]

Hei-hei!

Så koselig at gaven fallt i smak! [:)] Ja, sokkene er hjemmestrikket. Håper de passer bra, jeg strikket helt like til Hauk (bare ikke rosa... [8D]), og de ble litt korte i foten, oppdaget jeg...

Må forresten bare si en ting angående fargen på gaven... [8D] Jeg var superivrig etter å handle presang til min hemmelige venn denne gangen, så jeg dro avgårde rett etter utdelelsen. Da jeg kom tilbake, så jeg at du hadde ført på ønskelisten at du helst ikke ville ha rosa klær... Men det sto ikke der før jeg dro! [:D][8D] Sorry!

Sånn går det når en guttemamma endelig får fråtse i rosa, skjønner du! [;)]

Dytter litt, så du ser... [;)][:)]

Det gjør ingenting at det ble rosa. Den bodyen var jo bare så fin med det mønsteret [:D] Vanligvis er jo ullbodyer i kjedelige farger.. Så jeg ble kjempefornøyd [:D] Sokkene passer kjempefint. Også er det jo så fint at de var høyt oppå leggen, holder henne god å varm [:D] 

Veldig godt å høre at dere likte det! [:)] Jeg synes det er så moro å shoppe sånne gaver, og det er jo ekstra gøy når mottakeren blir fornøyd! [:D]

Back
Topp