Nakne barn på stranda insp*

Anna Anka

Elsker forumet
JEG liker ikke at barn går nakne på stranda eller hjemme i hagen for den del... Samme om de er 1 eller 5 år... Hvorfor kan man ikke ta på de en badetruse? Så slipper de å få sand og drit oppimellom bortimellom[8D] Og skulle de bæsje på seg, så fanger en truse også opp "godsakene"...

OG det finnes jo syke mennesker der ute også... Var på stranda i portugal hvor 3 unger fra 2-5 år lekte nakne og en ekkel gammel gubbe gikk fram og tilbake og kikket på barna[:'(] Kan jo bare være han synes det var moro å se de lekte, men jeg fikk en ekkel følelse[&:]

Ikke noe stort tema dette, men hva er grunner til å ha på badetruse / ikke ha på???

Det hender mini går naken/uten bleie men med tunika hjemme i hagen. Dette for å lufte en tett bleiestump.

jeg er enig med deg....

liker ikke nakne unger i sofaen hjemme heller jeg....

Jeg liker ikke å la mini gå naken på stranda. Syns bare det blir "feil". Så her har han UV-drakt eller boxer på.

ORIGINAL: Sjasmin

Det hender mini går naken/uten bleie men med tunika hjemme i hagen. Dette for å lufte en tett bleiestump.

Mener jeg også... Sikkert godt for bleieungene å lufte seg litt når det er på det varmeste... Blir som bind på sommeren det, klamt og ekkelt![:'(] mener hjemme nå ja...
Men på stranda er det sikkert greit med truse eller bleie.. Maaange rare folk der........

enig. og de som bruker bleie til vanlig får fin bleiepause med truse

Hjemme på terassen får han gjerne lufte stumpen litt,eventuelt hvis vi er helt alene på en øy [:)]
Men på stranden må han ha på badebleie.

Jeg liker heller ikke nakne barn på stranden. Hjemme bryr jeg meg ikke om hva andre gjør.[:)]
Lillejenta vår vil nok alltid ha på bleie/truse/bikinitruse på stranden. Synes det er best med tanke på hun selv, og andre på stranden.

Jeg skulle virkelig ønsket at det var totalt unødvendig å tenke på syke sjeler når det kommer til barn. Men, jeg gjør det likevel, og kunne ikke sendt barnet mitt naken på stranden. Hjemme på altanen blir noe HELT annet. Stuerein er hun og, eldstemann i alle fall[;)]

enig i at de kan få lufte bleiestumpen hjemme på verandaen... skal moderere meg på den[:D]

her kommer han til å få gå med badeshorts på stranden i sommer. da får han luftet stumpen sin,uten å gå naken![:)]

I hagen min får han lov å løpe naken om han vil! Der ser jeg virkelig ikke problemet![:)]

Hjemme på verandaen og på gresset skal han få lov til å lufte stumpen når han løper gjennom sprinklen ja.. Svært få som har innsyn der uansett.

Men på stranda skal det være badebleie på ja. og UV-skjorte.

Back
Topp