Nakketrening

Jordnærlykke

Glad i forumet
Lille V er 12 dager. Når starter man med nakketrening? Og er det bare å legge dem på magen hvor som helst? Synes det ser brutalt ut.
Pluss lille V har en tendens til å prøve å krabbe - løfter rumpa høyt til værs og skyver seg framover.. Meitemark ass..

Vi har hatt mini på magen siden fødselen. Har blitt kjempeflink og sterk :)

Husker jeg var litt redd for det med storebror, men det går helt fint :)

Fire uker nå, her er et bilde fra i går. Litt sliten her da, så han løfter egentlig litt høyere.

ImageUploadedByBV Forum1467791564.170859.jpg

Vi har gjort litt av det, men skal begynne mere nå når han har blitt litt kvikkere ! Han er 9 dager

De kan fint ligge på magen litt fra fødselen :) Legges på fast, men mykt underlag. Kan sikkert bli litt frustrasjon, men da jobber de!:)

Her har vi lagt lille på magen fra vi kom hjem fra sjukehuset. Han snur seg flere ganger fra magen til ryggen når han trener. Første gangen han snurret rundt flatt på gulvet var han ca 4 uker. I sofaen snurret han rundt ca 3 uker gammel pga hellinga inn mot putene. Nå hender det han også løfter hodet litt oppover når han ligger på fanget:) opp og fram!

Fikk beskjed av hs på hjemmebesøk om å begynne med en gang, og legge han på magen 5-6 ganger om dagen. Det var dag 10.

Fekk beskjed både på sjukehusetnog av hs at me kunne begynne med ein gong, så her legge me hu ofte på magen etter stell så då får hu ligga litt på stellematto å trena! 4 veker i dag og har kjempe god kontroll på å løfte og holde hodet sjøl nå :-)

Har det noe å si at de ligger på magen på f.eks min mage? Han liker ikke å ligge for seg selv, men trener aktivt nakken mens han ligger på min mage. :P

Har det noe å si at de ligger på magen på f.eks min mage? Han liker ikke å ligge for seg selv, men trener aktivt nakken mens han ligger på min mage. :P

Helsesøsteren vi går til sa at det var kjempebra trening det også! Hun vår er veldig flink å holde nakken sin selv når hun ligger på oss!

Back
Topp