Nakkeproblemer og bære-seler/sjal

Windy

Forumet er livet
Hei!

Jeg har nakke-skulder-problemer.

I går gikk jeg og bærte på en liten baby i bare 10 min, så kjente jeg det veldig, og utover kvelden gikk vondten opp i hode og jeg måtte ta smertestillende.

Det fikk meg til å tenke på når min egen baby kommer...  Forhåpentligvis så har jeg råd til å fortsette hos fysio, og at hun har klart å jobbe bort mer av vondtene..

Men..   Mye bæring blir det jo når man har baby. :)
Og en Babybjørn vil jeg ik bruke med engang/kan ik brukes med engang. Dessuten så sliter den veldig på skuldrene synes jeg.

Men sånn bæresjal.   Er jo mange som bruker det nå.
Hvordan er de for nakken/skuldrene? Hvordan er belastningen?

Synes det ser så innmari innviklet ut å lære seg...    Men hører at mange sier det er lett når man blir vant til det.

Så det jeg lurer på ja..  belastning på nakke/skuldre Babybjørn vs bæresjal.   :)

Babybjørn [:'(]
Bæresjal [:D]

Brukte det ikke så mye som jeg hadde tenkt til, men man kjenner jo nesten ikke at man bærer en gang jo [:)]

takk for svar. :)

Fler som har erfaringer?

Jeg sliter masse med nakke/skuldre sjøl, men gikk veldig fint å bære gutten min i bæresjal når han var mindre! Det ser veldig komplisert ut med den knytinga, men det er egentlig veldig lett etter at man har fått prøvd seg på den noen ganger[:)] og veldig behagelig måte å bære på!!! 

babybjørn er ikke bra på noen måte sammenlignet med andre ting..
brukte vevd sjal jeg og kunne bære henne hele dagen uten problemer:)

Blir mer og mer begeistret for bæresjal etter som jeg leser her. :)

utrolig fint å høre at andre med nakke-vondt kan bære problem-fritt med sjal.  :)  :)

HVOR har dere kjøpt disse sjalene? 

LINNEN83: hvor kjøpte du den ergo baby formsydde selen?

Jeg kjøpte mitt på alternativmesse.

Men det finnes mange nettbutikker (disse to husker jeg i farten)

www.sleepywrap.com
www.lotusbarn.no

vil anbefale dere som er interessert i bæresjal til å gå inn på www.tettinntil.no det er et forum for de som bærer i sja, formsydd, mei tai og lignende, mange dyktige folk

Back
Topp