Hei!
Jeg har nakke-skulder-problemer.
I går gikk jeg og bærte på en liten baby i bare 10 min, så kjente jeg det veldig, og utover kvelden gikk vondten opp i hode og jeg måtte ta smertestillende.
Det fikk meg til å tenke på når min egen baby kommer... Forhåpentligvis så har jeg råd til å fortsette hos fysio, og at hun har klart å jobbe bort mer av vondtene..
Men.. Mye bæring blir det jo når man har baby. :)
Og en Babybjørn vil jeg ik bruke med engang/kan ik brukes med engang. Dessuten så sliter den veldig på skuldrene synes jeg.
Men sånn bæresjal. Er jo mange som bruker det nå.
Hvordan er de for nakken/skuldrene? Hvordan er belastningen?
Synes det ser så innmari innviklet ut å lære seg... Men hører at mange sier det er lett når man blir vant til det.
Så det jeg lurer på ja.. belastning på nakke/skuldre Babybjørn vs bæresjal. :)
Jeg har nakke-skulder-problemer.
I går gikk jeg og bærte på en liten baby i bare 10 min, så kjente jeg det veldig, og utover kvelden gikk vondten opp i hode og jeg måtte ta smertestillende.
Det fikk meg til å tenke på når min egen baby kommer... Forhåpentligvis så har jeg råd til å fortsette hos fysio, og at hun har klart å jobbe bort mer av vondtene..
Men.. Mye bæring blir det jo når man har baby. :)
Og en Babybjørn vil jeg ik bruke med engang/kan ik brukes med engang. Dessuten så sliter den veldig på skuldrene synes jeg.
Men sånn bæresjal. Er jo mange som bruker det nå.
Hvordan er de for nakken/skuldrene? Hvordan er belastningen?
Synes det ser så innmari innviklet ut å lære seg... Men hører at mange sier det er lett når man blir vant til det.
Så det jeg lurer på ja.. belastning på nakke/skuldre Babybjørn vs bæresjal. :)