nakken

sif

Elsker forumet
er alle babyer her inne flink til å løfte hodet?
hanna-sofie løfter nesten ikke. helsesøster synes hun var svak i nakken, men vi skal trene oftere, så håper vi det retter seg fort.

Hadde tenkt å stille det samme spørsmålet. Anna løfter det ikke så mye hun heller. Skal på 3 mnd kontroll til mandag, så får jo høre hva helsesøster sier.

Anna holder hodet fint selv når jeg bærer henne, men i mageleie sliter hun en del. Må innrømme at vi ikke har vært så flinke til å øve på dette heller...Så min feil.[8|][:-]

Simon holder hodet så å si helt stabilt når jeg bærer han.. Også løfter han det og brystkassen godt opp i mageleie nå.. Har vært veldig dårlig til å trene han på det, men han klarer det fint [:)]
Han har begynt å trekke beina opp under seg å skyve seg framover og innimellom [8|]

off har ikke vært noe flink til å ha henne på magen. og hun er ikke flink til å holde opp hodet[&:]
og hun blir så sinna!!! hun hater det! vet jeg burde vært flink men..

lillegutt holdt hodet med en gang han var født, han. løftet hodet og kikket på mamman sin med en gang jeg fikk ham på brystet [:D] vi var innmari slappe til å trene i begynnelsen i og med at han var ganske sterk, så det tok litt tid før han fant seg i å ligge noe særlig på magen. nå har vi vært flinke noen uker, så nå ligger han ganske lenge før han blir sint (ikke tre kvarter da [:)])

Vetle hater å lige å¨magen å trene så det blr korte økter om gangen. Da ligger han bare å er sinna så kan vel ikke si om han er flink eller ikke for han vil bare ikke, men er sterk ellers når vi bærer og sånn

Back
Topp