Nakke/muskel ondt.

AuroraBorealis

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Junilykke2018
Musklene tar kverken på meg. Hva skal jeg gjøre? Tips mottas med takk. Kjenner det hadde vært godt med smertestillende eller vin i glasset nå. Hater musklene mine.

Dem tar tak i mef, rubbel og bit. Føles ut for jeg blir trykket i sammen. Alt låser seg... :'(

en lang varm dusj + tigerbalsam eller heat lotion + søvn.
Har fibro myalgi så vet åssen det er med vondt i muskler, normalt ingen smertestillende som tar knekken på det uansett for min del. Da kan den øvre komboen være til hjelp for meg i allefall :)

Mitt første spørsmål, hvor langt hår har du?

Jeg innså etter mange år at det lange håret mitt var synderen når fysioterapeuten skyldte på dårlig blodomløp ved kink i nakken/spenninger.
Jeg lå på håret mitt og kastet meg rundt i senga for å snu meg fordi jeg ikke klarte å komme meg løs.
Klipte håret og vips ikke hatt problem med hverken stiv nakke, kink, kramper mellom skulderbladene, ingen ting.

Mitt første spørsmål, hvor langt hår har du?

Jeg innså etter mange år at det lange håret mitt var synderen når fysioterapeuten skyldte på dårlig blodomløp ved kink i nakken/spenninger.
Jeg lå på håret mitt og kastet meg rundt i senga for å snu meg fordi jeg ikke klarte å komme meg løs.
Klipte håret og vips ikke hatt problem med hverken stiv nakke, kink, kramper mellom skulderbladene, ingen ting.
Åh ble nesten glad nå. Til jeg tenkte tilbake i tid... Har vært plaget med nakken både med langt og kort hår..

Sliter med at muskelen unde skulderbladet er så dårlig. Den strammer, så strammer i skuldra, nakken og hele høyre arma.

Er noe generel produksjonsfeil på høyre sia mi. Topp til tå.

en lang varm dusj + tigerbalsam eller heat lotion + søvn.
Har fibro myalgi så vet åssen det er med vondt i muskler, normalt ingen smertestillende som tar knekken på det uansett for min del. Da kan den øvre komboen være til hjelp for meg i allefall :)
Elsker å bruke tigerbalsam eller varme krem. Men brukte en luten dært tidligere i svangerskapet. Og da føltes det som om reaksjonen var så mye sterkere. Og leste etterpå på nett at man skulle være forsiktig eller ikke bruke det. Fordi kroppen reagerer annerledes.

Bruker du det nå mens du er gravid?

Sånn derre nakkepute man varmer opp i mikroen, prøve en annen hodepute eller madrass. Sliter med mye nakke og ryggvondt selv, får sykt vondt i hodet av det og noen ganger melkesyre i hvert fiber i kroppen. grusomt

Sånn derre nakkepute man varmer opp i mikroen, prøve en annen hodepute eller madrass. Sliter med mye nakke og ryggvondt selv, får sykt vondt i hodet av det og noen ganger melkesyre i hvert fiber i kroppen. grusomt
Har hvetepute. Prøvd med varme. Prøvd med kulde.

Vel og merke fungerte jeg ikke litt i går. Men har klart meg bra i dag. :D Helt til jeg kom hjem. Skulle kose med hunden på gulvet og pang.. kink i nakken.

Elsker å bruke tigerbalsam eller varme krem. Men brukte en luten dært tidligere i svangerskapet. Og da føltes det som om reaksjonen var så mye sterkere. Og leste etterpå på nett at man skulle være forsiktig eller ikke bruke det. Fordi kroppen reagerer annerledes.

Bruker du det nå mens du er gravid?

Nei har ikke brukt det mens jeg er gravid, klarer ikke lukten. Det står på pakken på tigerbalsamen jeg har at den kan brukes av gravide men bør tas i samråd med lege. Men det er jo bare å høre med legen din? :)

Back
Topp