Nakenhet, er det naturlig for deg?

Vestlandstaus

Glad i forumet
Vi har alle forskjellige kropper. Noen har store deler mens andre mindre deler. Noen mangler kanskje noe mens andre har kanskje noe ekstra. Etter graviditet og fødsel er det jo vanlig at ting begynner å henge litt, men det er jo helt vanlig for mange av oss.
Jeg syns menneskekroppen er flott, uansett farge eller form.

Som dere skjønner er nakenhet ganske så naturlig for meg. Jeg liker å gå på naturiststrender, ikke for å vise meg fram. For vi kan jo avklare med en gang at kroppen min ikke er hverken slank, høy og lekker. Men jeg liker det at alle er så avslappet og å slippe blikk og å holde inn magen som man så ofte gjør på en "kles-strand".

Hvordan er synet deres på kroppen og når det kommer til nakenhet? Er det greit eller vil du helst dekke deg til? 

Og til sist, syns du det burde blitt flere naturiststrender i Norge? Ta Bergen som et eksempel, her er det bare en strand det er lov å være naken på.
I Danmark kan man være naken på nesten alle strender. *sukk*  Noen som sa; "Det er deilig å være Norsk, i Danmark?"

Jeg har et veldig avslappet forhold til nakenhet. Er mye naken hjemme :P

Jeg har ikke vanskelig for å være naken, med mindre jeg føler meg stappmett. 
Jeg er fornøyd med kroppen og figuren min, og spesielt siden min kjære er såååå flink til å gi komplimenter! 

Men jeg er heller ikke så veldig stor, og kroppen min forandret seg ikke så mye under graviditeten. Jeg er tilbake der jeg var før - og det er herlig! 

Jeg har et veldig avslappet forhold til nakenhet! Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvordan andre ser ut nakne, men for min egen del så er jeg nok veldig opptatt av hvordan jeg ser ut! Men skjønnhet er ikke nødvendigvis å være høy og slank!

M3rl0t skrev:
Jeg har et veldig avslappet forhold til nakenhet! Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvordan andre ser ut nakne, men for min egen del så er jeg nok veldig opptatt av hvordan jeg ser ut! Men skjønnhet er ikke nødvendigvis å være høy og slank!

Signerer

Den eneste fordelen jeg ser med nakenstrender er at da slipper vi sånt andre steder.emoticon

Nakenhet er veldig naturlig for meg, men det er også ganske privat. Jeg ville følt meg invadert av andres intimsoner på en naturiststrand.

Er i følge bmi'n min overvektig, og trives i egen kropp. Ser lubben t, og har masse merker på magen.

Men jeg elsker å være naken. Er naken så mye som mulig. Misliker å ha på meg klær egentlig.
Syns folk flest burde være nakne litt oftere.

Men jeg har ikke solet meg toppløs en gang, på strender hvor det er andre folk enn meg og vennene mine. Gidder ikke blotte meg for fremmede, hvis det er mulig at noen blir brydd av det.
Men jeg ammet hvor som helst og når som helst da. Ikke så mye offentlig nå, når hun er over året.

Bouncy the Butthead Slayer skrev:
Nakenhet er veldig naturlig for meg, men det er også ganske privat. Jeg ville følt meg invadert av andres intimsoner på en naturiststrand.

Helt enig; I en slik setting ville det blitt helt unaturlig for meg. 

huff, jeg får klager på hvor mye jeg er naken hjemme. da jeg bodde hjemme så var nakenhet veldig naturlig for hele familien, å jeg og mine søstre har alltid bare gått i trusa (når vi skulle sove altså, bare for å presisere det) rundt mamma og pappa bestandig. jeg tisser med døra åpen foran de fleste (familiemedlemmer sef) og kan like gjerne sminke meg mens pappa dusjer som om at det var sambo som dusja.. så har vel et altfor greit forhold til nakenhet.

men noen nudist strand hadde jeg aldri turt, jeg er altfor opptatt av kroppen min og utseende til å kunne vise meg helt bar, foran noen andre enn sambo. men er veldig for slike strender. helt greit for meg med nakne mennesker.. kunne gått naken før jeg fikk emil, på slike strender, men nå som alt henger, så må jeg ha klær, masse klær på..

Jeg liker veldig godt å være naken :)

Har faktisk aldri vært på en nudiststrand, men jeg liker ikke strender generelt. (sand og salt, blææh)
Jeg liker dog ikke så godt å vise frem kroppen min, dvs huden, fasongen min er fin nok, men jeg er ikke av dem som liker strekkmerkene mine osv :P Derimot kan det godt hende jeg fint kunne gått naken på en nudiststrand siden det er så annerledes feeling der.

Miriel skrev:
Er i følge bmi'n min overvektig, og trives i egen kropp. Ser lubben t, og har masse merker på magen.

Men jeg elsker å være naken. Er naken så mye som mulig. Misliker å ha på meg klær egentlig.

Men jeg har ikke solet meg toppløs en gang, på strender hvor det er andre folk enn meg og vennene mine. Gidder ikke blotte meg for fremmede, hvis det er mulig at noen blir brydd av det.
Men jeg ammet hvor som helst og når som helst da. Ikke så mye offentlig nå, når hun er over året.

Altså, du trasker naken rundt hjemme sånn til vanlig? Og ser på tv, hekler, stryker gardiner og sorterer i krydderskapet? Med mann og barn hjemme, alene, eller med nær familien på besøk også?emoticon

oggi sin skrev:
huff, jeg får klager på hvor mye jeg er naken hjemme. da jeg bodde hjemme så var nakenhet veldig naturlig for hele familien, å jeg og mine søstre har alltid bare gått i trusa (når vi skulle sove altså, bare for å presisere det) rundt mamma og pappa bestandig. jeg tisser med døra åpen foran de fleste (familiemedlemmer sef) og kan like gjerne sminke meg mens pappa dusjer som om at det var sambo som dusja.. så har vel et altfor greit forhold til nakenhet.

men noen nudist strand hadde jeg aldri turt, jeg er altfor opptatt av kroppen min og utseende til å kunne vise meg helt bar, foran noen andre enn sambo. men er veldig for slike strender. helt greit for meg med nakne mennesker.. kunne gått naken før jeg fikk emil, på slike strender, men nå som alt henger, så må jeg ha klær, masse klær på..

Altså, til en viss alder, eller enda..?

Og å dele dovaner var jo cute.emoticon

Har liten forståelse her merker jeg. Enlighten me!
Hadde heller rullet meg i glødende kull enn å se far min dusjeemoticon

©Smartass skrev:

oggi sin skrev:

Altså, til en viss alder, eller enda..?

Og å dele dovaner var jo cute.emoticon

Har liten forståelse her merker jeg. Enlighten me!
Hadde heller rullet meg i glødende kull enn å se far min dusjeemoticon

Enig i den

For meg er nakenhet veldig unaturlig. Viser meg ikke naken for samboern min engang. Veldig trist, men sånn er det.
Han dusjer med døra ulåst, men jeg får helt angst om jeg skal prøve det samme

De eneste gangene jeg er naken er 5 minutter i dusjen så vil ikke si at jeg har noe avslappet forhold nei!
Virkelig HATER kroppen min så den pakkes godt inn

Jeg irriterer/fornøyer ikke naboene ved å sprade naken i tide og utide, men har et naturlig forhold til nakenhet. Jeg sover naken, og jommen kastet ikke kjæresten underbuksa etter noen ukers bekjentskap.
Jeg er lite på stranden, så for meg blir ikke det så aktuelt uansett. Har vært på naturiststrand med en venn, og det var helt ok. Kjente meg ikke mer eller mindre fri der enn ellers.
Å føle seg vel handler ikke om klær eller mangel på de for min del.

7-åringen i huset prøvde forøvrig å ligge uten truse en natt, men det likte han ikke, hehehe. Han skjønte ikke at vi klarte å ligge uten..
emoticon

jeg liker ikke kroppen min så veldig godt - men den er "helt grei". jeg har et avslappet og naturlig forhold til nakenhet. men pupper og tiss er for personlig til at jeg føler meg komfortabel ute blandt folk helt naken. altså man er jo nesten like naken i en liten bikini, men å skjule det helt private. det gjør meg ingenting å se helt nakne personer.

©Smartass skrev:

Miriel skrev:

Altså, du trasker naken rundt hjemme sånn til vanlig? Og ser på tv, hekler, stryker gardiner og sorterer i krydderskapet? Med mann og barn hjemme, alene, eller med nær familien på besøk også?emoticon

Haha, ja. Eller i bare trusa hvertfall.
Ikke med andre enn mann og barn hjemme da. Da slenger jeg på en kjole :P

(Jeg er ikke spesielt glad i uanmeldte besøk, spesielt ikke de som åpner døra selv uten forvarsel :p)

oggi sin skrev:

hahaha! hadde ALDRI kunne gjort det samme!!

Back
Topp