Nakenflauser

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Inspirert av den andre tråden om nakenhet:

Har du noen flauser som har skjedd mens du har vært naken som du vil dele? :)

Åh, har opplevd noen flauser naken...som den gangen jeg overnattet hos en kjæreste i et kollektiv og måtte på do midt på natta. Var naken og trodde alle sov, badet var vegg i vegg, så skulle bare smette over. Åpner døra og rett forut står en romkamerat med store øyne. Full frontal. Jeg bare rygget inn på rommet igjen og hoppet flau tilbake til sengs.

Selv har jeg flere:

Jeg går i søvne og sover naken. Dårlig kombo når jeg overnattet hos mannen og foreldrene var hjemme... Needless to say: begge har sett meg naken :p

Svigermor braste inn i leiligheten vår en gang uten å banke på hvorpå hu møtte meg, som var dønn naken, i gangen :p Hu banker på nå :p

I leiligheten vår var det ganske greit utsyn til gata. Ved en anledning har jeg stoppet og vinket til en mannlig bekjent som vinket tilbake, før det gikk opp for meg at jeg var naken. Det så ut som det gikk opp for han ca. samtidig :p Ved en annen anledning har jeg gått naken i stua, hvorpå tre fyrer stoppet og ga meg tommel opp :p Jeg vinket tilbake og smatt inn på soverommet :p

Har sikkert flere etterhvert :p

Selv har jeg flere:

Jeg går i søvne og sover naken. Dårlig kombo når jeg overnattet hos mannen og foreldrene var hjemme... Needless to say: begge har sett meg naken :p

Svigermor braste inn i leiligheten vår en gang uten å banke på hvorpå hu møtte meg, som var dønn naken, i gangen :p Hu banker på nå :p

I leiligheten vår var det ganske greit utsyn til gata. Ved en anledning har jeg stoppet og vinket til en mannlig bekjent som vinket tilbake, før det gikk opp for meg at jeg var naken. Det så ut som det gikk opp for han ca. samtidig :p Ved en annen anledning har jeg gått naken i stua, hvorpå tre fyrer stoppet og ga meg tommel opp :p Jeg vinket tilbake og smatt inn på soverommet :p

Har sikkert flere etterhvert :p

Hehehe glad i å gå naken du :P
Lo mest av den med svigermor :hilarious:

Lo godt jeg også nå :D

Hadde en episode for et par helger siden, da mamma og ei venninne overnattet. Jeg pleier ikke å kle på meg for å gå på do på natta/ tidlig om morgenen. Så i tradisjonen tro var jeg på vei mot badet som ligger rett frem i t-kryss, med kjøkken på en side og stue på annen side. Kanskje 3 meter fra soveromsdøra. Gikk og lyttet etter lyder i tilfelle noen var våkne, hørte ingenting. Og i det jeg går forbi stua så oppdager jeg at venninna til mamma sitter på gulvet og lader telefonen/spiller på mobilen :p rakk å si god morgen før jeg smatt inn på badet.

Men jeg sier som mamma, ingenting noen ikke har sett før :p

Har en :p

Jeg og ei til fra barselgruppa skulle på babysvømming for snart 7 år siden.

Vi var i garderoben, og så gikk hun andre i forveien, og jeg skulle forte meg etter.

I farta glemte jeg å dra opp overdelen på badedrakta, løfta opp babyen og fortet meg etter. Kom nesten uti svømmehallen før jeg oppdaga det :p

Snudde fort da ja og gikk i garderoben igjen :p

Heldigvis møtte jeg ingen

Det var en gang jeg var drita full hvor mamma skulle få meg i seng. Hun sa jeg skulle kle av meg og legge meg. Jeg kledde av meg alt av klær, rett foran henne :hungry:

Ellers har det bare vært episoder hvor jeg har hatt på meg truse og topp. Gikk ut med bikkja en gang i truse og topp, plutselig kom postmannen. Jeg bodde i skogen med svært lite trafikk, så tenkte det var safe. Postmannen spurte «er det varmt hos deg i dag?» :shy:

Eeeh nei ikke noen sånn full naken som jeg kommer på, men var på fest en gang, hadde på steingtruse, svart gjennomsiktig strømpebukse og skjørt, hadde fått endel å drikke og det tok en stund før jeg oppdaget at jeg hadde klart å stappe deler av skjørtet oppi strømpebuksa etter jeg hadde vært på do, så blottet vist rumpa til halve festen:hilarious:

Det var ikke meg, men mannen ;)
hann hadde ikke fått med seg jeg ventet besøk...akkurat når han valser ut av baderommet splitter naken med elefantsnoren sveiende så kommer veninna mi ;) hu bare kommer inn (typ sånn bank bank åpne og komme inn)
Vi holdt på å dø! vi lo så mye

Har episoder med barna. Hun på 5 har bada og sitter med håndkle rundt seg oppå tørketrommelen . Så kommer broren på 4 inn og ser rett hjem og sier forskrekket : oj , mamma , se tissen hennes er ølagt ....

Ellers på badeland i fellesdusjen, hvor det er ungene , svigers og et par andre voksne damer..
Og eldste sier til bestemor: du ser ut som en mann. Å det var tydelig hvor hun mente haha.

Mora mi sprader toppløs , en gang var det en pågripelse i nabolaget en natt. Han som ble tatt av politiet huja og skrek og ble lagt i panseret i et basketak med politiet. Hvor da bataljonen til politimannen ramla ut på bakken noe han ikke merket. Pgr bråket har mamma stått i kjøkkenvinduet å fulgt med og når ting har roet seg og de var på vei for å dra. Så åpner mamma hele vinduet på vid gap og gauler ut : unnskyld, du mista...
Og to politimenn står storøyd å ser på mamma , før mamma drar inn puppestellet sitt igjen Haha...

Jeg låg leeenge en lørdagsmorgen som jeg pleier.
Sto opp og gikk rett inn i stua. Må gå gjennom stua for å komme på badet, soverommet er i andre enden av huset.
Der sitter svigerfar og svigermor. Var rask å rygge tilbake, og hente morgenkåpa.
Hadde på meg truse, ellers var puppene på fri vift

Back
Topp