Nakenbading- er det greit?

*høstmamma*

Elsker forumet
på de små altså[:)] Har dere noe på dem på stranden evt i basseng på terassen?

Tja, jeg liker at mine har på klær da.
Så Nicholas har på badeshorts..

Jeg syns nakenbading er greit, men så tenker jeg på alle de rare menneskene som kan være på stranda. Jeg er litt små hysterisk av meg... Det er jo bare å ta på en liten badebokse. Vi har to små bukser :)

Får dra og kjøpe noen søte små badebukser til jenten min imorgen jeg[:)]

Har de sånt "overalt", a la H&M, Kappahl osv?

ORIGINAL: okt.mamma!!

på de små altså[:)] Har dere noe på dem på stranden evt i basseng på terassen?
På strada liker eg å ha på de en liten badebukse, men ikke hjemme  hagen liksom![;)]

ORIGINAL: thejohan

Må bare spørre ang de badebleiene..

Funker de bra?

jeg syns ikke de er noe .. men det kan jo ver hu er liten enda for å bruke bleiene...

Funker de bra?

Jeg har godt på babysvømming og vi skulle IKKE ha de badebleiene. Vi skulle kjøpe frote badebokse. Får de på liten og reflex butikkene tror jeg å koster 60kr eller noe. Da glir ikke avføringa ut. Det er bare får deg å ta den ut og skylle trusa og babyen etterpå :)

Vi har venlig badebukse som jeg har kjøpt på liten. Men du får badebukser på Hm vet jeg

har alltid på han en shorts jeg[:)]

Mine er ås store at de aldri i livet hadde badet uten badebukse, men de gjorde det da de var små, men ikke så ofte. Men tenker da på at de kan skade seg når de faller osv, så jeg har hatt på de bleie. Dessuten er det ikke så kjekt med bajs på stranden.

Her vi bor er det små strender, og ikke så veldig mye folk, men syke folk er det jo selvsagt over alt

Jeg kler dem helst i shorts, men er vi hjemme kan de bade nakne. Husker når jeg var liten så lå det en mann noen meter fra oss og dro snoppen ut av speedoen når vi badet ved et svaberg. Skjønte det faktisk når jeg ble eldre hva han holdt på med[:-]

Kommer til å hå på noe ja! Sååå mange syke folk, som ikke skal få noe utbytte av å se på min lille prinsesse[:'(].

jeg syns det er greit når vi er i svømmebassenget hos bestemor, men pga alle de ekle, pedofile grisene så lar jeg IKKE ungen være naken på stranda. han har da badetruse på seg!

Syns det er litt greit med badebleie eller noe sånnt.. de får jo sand inn overalt ellers.. og så er det litt ekkelt kanskje for de andre hvis de plutselig skulle finne på å tisse i vannet.

Funker de bra?

ca like godt som en body.
de tar ikke opp noe..holder kun avføring på plass

Mine bader nakne om de vil det.
Gidder ikke la noen ødelegge for mine barns strand- opplevelse!

Klart det er greit!!

Her har snuppa (3år) tatt sitt første bad ute og det i dag! Hvorfor ta på henne truse/badebleie når hun selv ønsker å bade naken!

-"Jeg vil bade nakenkult mamma" sier hun...  Herlig!!!![:)] 

Hva skulle jeg ha sagt til henne.. "Nei vennen, du kan ikke bade naken fordi det et-eller-annet-sted finnes mennesker som liker å glo på nakne barnekropper".. blir for dumt spør du meg[;)]

Har badedrakt på de.

ORIGINAL: Bitzyh

naken ute i hagen ja... på stranda vet jeg ikke..[8|]

kommer helt an på hvilken strand, om det er mye folk eller ikke. Hadde hatt på badebukse på sola stranda(stoooooor strand) men på sånne små avsides kunne han godt vært uten.

Back
Topp