Naken

*Svartengel*

Forumet er livet
VIP
Eg er så naken emoticon  Tlf min vart stjelt i går og eg hadde såklart vore å kjøpt meg ny. Så eg hadde den gamle tlf i veska mi også, den er også borte.. Og ALLE bildene mine, av Malin mest såklart......

Eg er så siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint emoticon

Så eg skal til politiet, anmelde det, få stengt hele tlf min og få anmeldsesnummer, så skal eg melde saka til forsikringsselskapet mitt.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAARG emoticon

Det som skjedde:

Eg passet på Malin som lekte, vogna sto rett utenfor kirken, og eg hadde den i sidesynet hele tiden.... Og kirken er i ein blindveg, så dei må ha sett meg og skjønt at dei kunne klare å snike seg oppi vesken.

Dei har tilogmed tatt med eska til nye tlf !!!!!!!!!!!!!!!!!!! emoticon

Årh!! Så unødvendig!!!! Skjønner du er sint!

Jeg skulle sende en tlf en gang inn på rep, og posten stjal den.....uff----tjuvpakk!

Å nei, den er kjip :( Tok de hele vesken din da, eller fisket de bare ut mobilene?

Så utrolig irriterende!!!!!

at folk må gjøre sont! idioter altså!

Snickers: Det er enda frekkere gjort !!!!!!!!!!!

Escuro: Fisket ut 2 mobiler og esken til nye mobilen, med alt ekstrautstyr: Headsett, minnepinne og tlflader....

Selgeren på galleriet syntes synd på meg, når eg kom i dag, og kjøpte meg ny tlf. Men då til fullpris.....

Men aldri i verden om eg ser tlf eller minnekort igjen. Men eg vurderer å henge opp lapper i Fyllingsdalen, i tilfelle nokon då levere inn minnekortet i det minste.... Det har jo null verdi, det er jo gammelt... Men betyr mykje for meg. Alle filmene av Malin også...  *vrææææææææl*

AFFF :@
Utrolig irriterende.. de kan det de holder på med og er raske i handlingene desverre :( 
min iphone ble stjelt på jobben til samboer i fjor.. grrr.. møkka folk.. 

Håper du får igjen på forsikringen da :) 

Back
Topp