Eg er så naken
Tlf min vart stjelt i går og eg hadde såklart vore å kjøpt meg ny. Så eg hadde den gamle tlf i veska mi også, den er også borte.. Og ALLE bildene mine, av Malin mest såklart......
Eg er så siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint
Så eg skal til politiet, anmelde det, få stengt hele tlf min og få anmeldsesnummer, så skal eg melde saka til forsikringsselskapet mitt.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAARG
Det som skjedde:
Eg passet på Malin som lekte, vogna sto rett utenfor kirken, og eg hadde den i sidesynet hele tiden.... Og kirken er i ein blindveg, så dei må ha sett meg og skjønt at dei kunne klare å snike seg oppi vesken.
Dei har tilogmed tatt med eska til nye tlf !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tlf min vart stjelt i går og eg hadde såklart vore å kjøpt meg ny. Så eg hadde den gamle tlf i veska mi også, den er også borte.. Og ALLE bildene mine, av Malin mest såklart......Eg er så siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint
Så eg skal til politiet, anmelde det, få stengt hele tlf min og få anmeldsesnummer, så skal eg melde saka til forsikringsselskapet mitt.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAARG
Det som skjedde:
Eg passet på Malin som lekte, vogna sto rett utenfor kirken, og eg hadde den i sidesynet hele tiden.... Og kirken er i ein blindveg, så dei må ha sett meg og skjønt at dei kunne klare å snike seg oppi vesken.
Dei har tilogmed tatt med eska til nye tlf !!!!!!!!!!!!!!!!!!!