Najell, Voksi eller EasyGrow? (Bærebag)

Hjerteliten

Glad i forumet
Sommerspirene 2025
Dere som har tenkt å kjøpe (eller har kjøpt) en sleepcarrier, hvilket merke? Tar gjerne også imot erfaringer fra dere som har barn fra før :love7

Vi hadde egentlig bestemt oss for Najell SleepCarrier X, men syns nesten den ser for stor ut? Noen som eventuelt har den + Britax vogn og kan si om dere får den greit i?

Jeg skal kjøpe. Hadde Najell sist, men solgte den da jeg trodde vi ikke skulle ha flere barn. Tenker jeg går for voksi denne gangen. Syntes den ser penere ut og passer i bugaboo fox bagdel

Jeg har kjøpt najell sin. Gleder meg til å prøve den. Hadde et vanlig nest med forrige barnet, så ser frem til bærestropper denne gang

Jeg kjøpte Easygrow til forrige, og var fornøyd med den. Den kan gjøres om til en babygym, som kan være praktisk når man skal bort ☺️

Jeg har kjøpt najell.
Og den er den eneste på markedet som er godkjent å sove i. Den passer også veldig godt i bugaboo fox :)

Jeg har kjøpt najell.
Og den er den eneste på markedet som er godkjent å sove i. Den passer også veldig godt i bugaboo fox :)
Den er vel ikke offisielt godkjent å sove i uten oppsyn, det er vel bare noe de selv påstår.

Last edited:
Fikk Najell sleepcarrier x i babyshowergave og gleder meg veldig til å bruke den❤️ Den stod på ønskelista og jeg velger den over de andre pga trygg soving og veldig pent design!

Så hvis jeg forstår dette riktig; najell er godkjent for å sove i, men Voksi er ikke? Må bare ha det klart før jeg bestiller :smiley-ashamed004 Godt å ha dere opplyste kloke damer å spørre :Heartred

Så hvis jeg forstår dette riktig; najell er godkjent for å sove i, men Voksi er ikke? Må bare ha det klart før jeg bestiller :smiley-ashamed004 Godt å ha dere opplyste kloke damer å spørre :Heartred

Voksi har de samme godkjenningene, men de beskriver hva godkjenningene gjelder (noe ikke Najell gjør, så derfor fremstår det som at godkjenningene deres gjelder mer enn de egentlig gjør).

Voksi sitt materiale kan pustes gjennom uten anstrengelse (3D mesh). For meg er det en trygghet dersom baby ruller inntil kanten med ansiktet :)

Voksi har de samme godkjenningene, men de beskriver hva godkjenningene gjelder (noe ikke Najell gjør, så derfor fremstår det som at godkjenningene deres gjelder mer enn de egentlig gjør).

Voksi sitt materiale kan pustes gjennom uten anstrengelse (3D mesh). For meg er det en trygghet dersom baby ruller inntil kanten med ansiktet :)

Men er ikke det mesh i Najell sin og? Hvilke skal jeg gå for? Nå bruker jeg ikke nest til soving på natt. Men sannsynligheten for søvn på dagtid er jo stor, dog under oppsyn.

Back
Topp