Najell sleep carrier

Sumsum

Glad i forumet
Himmelbarn
Junibollene 2023
Julibarna2024☀️
Noen som har erfaring? Er det like genialt som de reklamerer for?:)

Den har jeg også lagt på ønskelisten min :) Så spennende å høre om noen har erfaring med den.

For meg ser den veldig smart ut siden ma kan brette den ut. Da kan man i tillegg bruke den som et slags leketeppe når man er på farten. :)

Har hørt mange skryte av den Selv har jeg babynest fra Liewood, det har hanker og treplate i bunn og kan bæres rundt inne. Det var veldig praktisk og vårt beste kjøp til førstemann. Så det er et alternativ om man ønsker et lunt og deilig nest som man også kan bære med seg.

Ingen erfaring med den, men den står på innkjøpslista mi :happy:

Har hørt mange skryte av den Selv har jeg babynest fra Liewood, det har hanker og treplate i bunn og kan bæres rundt inne. Det var veldig praktisk og vårt beste kjøp til førstemann. Så det er et alternativ om man ønsker et lunt og deilig nest som man også kan bære med seg.
Hva ville du valgt av de to om du skulle valgt på nytt?

Hva ville du valgt av de to om du skulle valgt på nytt?
Jeg har ikke hatt Najell, men har kjøpt nytt fra Liewood nå ☺️ Det forrige ga jeg bort på Finn til en som trengte det mer enn oss etter gutten vår var vokst av det. Jeg elsker det og har ikke vurdert noe annet. Ville ha et mykt og lunt nest, som også kan bæres rundt hjemme. Veldig praktisk! Var ingen problem å dusje eller bevege seg rundt hjemme med sovende og våken baby. Syns ikke Najell ser så koselig og lunt ut, utover at bærefunksjonen er praktisk. Jeg er glad i bæretøy og har derfor ikke behov for en bærer, har kun behov for nest som kan bæres :) Gutten min sov i nestet frem til han var åtte mnd faktisk. Lå godt selvom han var lang på slutten.

Jeg har ikke hatt Najell, men har kjøpt nytt fra Liewood nå ☺️ Det forrige ga jeg bort på Finn til en som trengte det mer enn oss etter gutten vår var vokst av det. Jeg elsker det og har ikke vurdert noe annet. Ville ha et mykt og lunt nest, som også kan bæres rundt hjemme. Veldig praktisk! Var ingen problem å dusje eller bevege seg rundt hjemme med sovende og våken baby. Syns ikke Najell ser så koselig og lunt ut, utover at bærefunksjonen er praktisk. Jeg er glad i bæretøy og har derfor ikke behov for en bærer, har kun behov for nest som kan bæres :) Gutten min sov i nestet frem til han var åtte mnd faktisk. Lå godt selvom han var lang på slutten.
Helt enig i at den fra Liewood virker mer koselig. :) Grunnen til at jeg har lurt på den fra Najell er at nummer 1 helst sovnet ved puppen og var var vis jeg løftet henne bort. Så da tenkte jeg at hvis jeg ammet mens hun lå på den fra Najell slått ut, så kan jeg lettere flytte henne når hun har sovnet.

Jeg lurte på det samme, og spurte tidligere på Jodel, i «mødre»-kanalen der.
Samtlige svarte at de ville valg Najell igjen, dersom de måtte velge. Prøver å dele koblingen til jodelen, men usikker på om dere får den opp?

https://shared.jodel.com/iEyKNpn12wb

Jeg har ikke fått brukt babynestet fra najell enda, har termin i morgen :) men jeg stod mellom najell og liewood, og gikk for najell.
Liewood ser hyggeligere ut, men jeg liker at najell har flere funksjoner. Pluss at jeg «stoler» med på harde kanter, da jeg er over gjennomsnittet bekymret for krybbedød og myke kanter øker sjansen. Syntes najell så tryggere ut, uten at jeg har noen grunn til å synes det!

Sniker
Ville også valgt Najell pga bredere bruksområde. Siden sidene kan brettes ned, kan du bruke den som madrass/ammemadrass på natt OG det beste av alt er vel egebtlig at den får plass i bagen på vogna. Enklere å bære den med baby oppi enn hele bagen om man skal ta med baby inn på besøk hos noen eller hvis man bor i blokk uten heis :)
Med det sagt så har jeg faktisk aldri hatt Babynest til mine og det gikk fader meg det også :hilarious: Men skulle vi fått en til nå, så ville jeg hatt det. Kanskje aller mest fordi man med bærehåndtakene kan bysse baby i søvn også settet nestet ned. Har man bysset o armene så kan det være vanskeligere å legge baby ned. Koselig å ha sovende baby på seg altså, men sist babytid hadde jeg det sikker 12 timer per døgn i 6-7 mnd og det igjen var hakket for mye.

sniker fra mars…

Vi hadde «vanlig» nest sist, har kjøpt najell denne gangen. Dette basert på erfaringer fra kjente som alle skryter det opp i skyene, mangfoldig bruksområde og harde kanter som er laget slik at luft kommer til selv om man ligger inntil. Baby er ikke kommet enda, så vi har ikke brukt det. Men jeg synes det virker både lunt og koselig. Gleder meg til å ta det i bruk!

Skal reise og bo på hotell når baby er ca. 6 uker. Tror dere at vi kan bruke Najell til soving? Er litt redd for å samsove i seng, og vil ikke sjanse på at baby vil sove i egen seng (lånt fra hotell). Har også vurdert å ta med samsovingsmadrass/reisemadrass.

Skal reise og bo på hotell når baby er ca. 6 uker. Tror dere at vi kan bruke Najell til soving? Er litt redd for å samsove i seng, og vil ikke sjanse på at baby vil sove i egen seng (lånt fra hotell). Har også vurdert å ta med samsovingsmadrass/reisemadrass.
Sniker. Jeg har god erfaring med denne i forbindelse med reising: https://www.rudo.no/products/elite-...iliate&utm_campaign=daisycon_Shoparize NO CSS

Kanskje du finner den eller lignende brukt? Det er vanskelig å vite hvordan babyen vil sove ved 6 uker.

Back
Topp