Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er det?
Hva ville du valgt av de to om du skulle valgt på nytt?Har hørt mange skryte av den Selv har jeg babynest fra Liewood, det har hanker og treplate i bunn og kan bæres rundt inne. Det var veldig praktisk og vårt beste kjøp til førstemann. Så det er et alternativ om man ønsker et lunt og deilig nest som man også kan bære med seg.
Jeg har ikke hatt Najell, men har kjøpt nytt fra Liewood nåHva ville du valgt av de to om du skulle valgt på nytt?
Helt enig i at den fra Liewood virker mer koselig.Jeg har ikke hatt Najell, men har kjøpt nytt fra Liewood nåDet forrige ga jeg bort på Finn til en som trengte det mer enn oss etter gutten vår var vokst av det. Jeg elsker det og har ikke vurdert noe annet. Ville ha et mykt og lunt nest, som også kan bæres rundt hjemme. Veldig praktisk! Var ingen problem å dusje eller bevege seg rundt hjemme med sovende og våken baby. Syns ikke Najell ser så koselig og lunt ut, utover at bærefunksjonen er praktisk. Jeg er glad i bæretøy og har derfor ikke behov for en bærer, har kun behov for nest som kan bæres
Gutten min sov i nestet frem til han var åtte mnd faktisk. Lå godt selvom han var lang på slutten.
Sniker. Jeg har god erfaring med denne i forbindelse med reising: https://www.rudo.no/products/elite-...iliate&utm_campaign=daisycon_Shoparize NO CSSSkal reise og bo på hotell når baby er ca. 6 uker. Tror dere at vi kan bruke Najell til soving? Er litt redd for å samsove i seng, og vil ikke sjanse på at baby vil sove i egen seng (lånt fra hotell). Har også vurdert å ta med samsovingsmadrass/reisemadrass.
Tusen takk for et godt tips. Det skal jeg sjekke opp i.Sniker. Jeg har god erfaring med denne i forbindelse med reising: https://www.rudo.no/products/elite-inovi-dagseng-black?utm_source=daisycon&utm_medium=affiliate&utm_campaign=daisycon_Shoparize NO CSS
Kanskje du finner den eller lignende brukt? Det er vanskelig å vite hvordan babyen vil sove ved 6 uker.