Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SnikerHva tenker dere? Praktisk at du kan bære lettvint mens baby sover, putte i vogndelen osv, men vil det bli brukt så mye at prisen er verdt det?
Dere som allerede har brukt en babycarrier, hvor mange mnder brukte dere det?
Oooh det var en god pris, skal prøve det!Sniker inn fra januar - jeg hadde på Finnsøk på voksi carry me og fikk etter noen uker opp en til 750,-, så tror de dukker opp litt rimeligere med sporadiske mellomrom hvis man har tid til å vente
Akkurat denne kombinasjonen vi hadde tenkt også, supert å se at den passer så godt i denne vognen!Svigerinne bruker omtrent bare babynest. Både hjemme, ute osv. Hun har najell. Så regner med at vi bruker det en del. Jeg har kjøpt en voksi brukt på finn. Søker du på Facebook og finn så finner du nok noen til grei pris. For meg passet den også greit i vogna. Emmaljunga NTX90F
Skulle jeg valgt mellom dem to hadde jeg valgt en carrier, eller minimum et nest som har håndtak og stiv bunn for stødig og trygg transport. Liewood tror jeg har slike. Men skulle jeg valgt i dag hadde jeg gått for carrier.Hva tenker dere? Praktisk at du kan bære lettvint mens baby sover, putte i vogndelen osv, men vil det bli brukt så mye at prisen er verdt det?
Dere som allerede har brukt en babycarrier, hvor mange mnder brukte dere det?