Najell babycarrier eller vanlig babynest?

K-2876303

Flørter med forumet
Hva tenker dere? Praktisk at du kan bære lettvint mens baby sover, putte i vogndelen osv, men vil det bli brukt så mye at prisen er verdt det?

Dere som allerede har brukt en babycarrier, hvor mange mnder brukte dere det?

Hva tenker dere? Praktisk at du kan bære lettvint mens baby sover, putte i vogndelen osv, men vil det bli brukt så mye at prisen er verdt det?

Sniker
Vil tipse om voksi carry me også :) har lest at den blir en del billigere om en tenker på alt ekstrautstyret som følger med, som må kjøpes til najell jeg har hatt vanlig før, men skal kjøpe med håndtak denne gangen pga jeg må ta med baby overalt jeg går pga søsken :)

Vi brukte vanlig babynest fra copenhagen i 22 med små handtak. Og hadde eit sleepy nest i bedside. Fornøyd med det. Brukte og mykje vogn. Du får evt kjøpt rimeligere najell på finn då om du ønsker det?

Jeg skal kjøpe Voksi Carry me. Hadde det ikke sist, men da hadde vi tvillinger - ser for meg det er verdt prisen.

Dette er første så har ingen erfaring men vurderer også en carrier. Virker veldig praktisk å slippe lyfte av hele bagdelen. Lener mot voksi carry me, men najell virker også bra. Ulempen med voksi er at den er vanskelig å finne brukt ennå, som jeg egentlig ønsker, men blir kanskje lett å selge senere.

Sniker inn fra januar - jeg hadde på Finnsøk på voksi carry me og fikk etter noen uker opp en til 750,-, så tror de dukker opp litt rimeligere med sporadiske mellomrom hvis man har tid til å vente :happy:

Fikk tak i najell brukt på finn til 850kr. Var ikke behov for Babynest med håndtak til første, men velger det nå når storebror vil være 1 år og 7 mnd og lillebror derfor må være med rundt om❤️

Vi har ønsket oss easygrow bærebag. Supert at den kan bæres i mellom etasjene i huset, i vogna, osv. Kan vi følge litt etter storebror. I tillegg til at man kan bruke den som leketeppe

Vi brukte den så lenge vi brukte liggedel i vogna, til baby var ca 6 måneder. Helt genial. Vi fikk ikke vår før 3 måneder ut, og jeg synes fremdeles den var verdt det. Sovnet ofte rett før vi skulle ut døra, og da var det bare å løfte carrier ut i vognen uten å røre ungen.

Svigerinne bruker omtrent bare babynest. Både hjemme, ute osv. Hun har najell. Så regner med at vi bruker det en del. Jeg har kjøpt en voksi brukt på finn. Søker du på Facebook og finn så finner du nok noen til grei pris. For meg passet den også greit i vogna. Emmaljunga NTX90F

Vedlegg

• 20241113_140250.jpg
    20241113_140250.jpg
    1,7 MB · Visninger: 33
  • 20241113_140244.jpg
    20241113_140244.jpg
    1,5 MB · Visninger: 35
Svigerinne bruker omtrent bare babynest. Både hjemme, ute osv. Hun har najell. Så regner med at vi bruker det en del. Jeg har kjøpt en voksi brukt på finn. Søker du på Facebook og finn så finner du nok noen til grei pris. For meg passet den også greit i vogna. Emmaljunga NTX90F
Akkurat denne kombinasjonen vi hadde tenkt også, supert å se at den passer så godt i denne vognen!

Skulle jeg valgt mellom dem to hadde jeg valgt en carrier, eller minimum et nest som har håndtak og stiv bunn for stødig og trygg transport. Liewood tror jeg har slike. Men skulle jeg valgt i dag hadde jeg gått for carrier.

Vi har ingen av delene og vil ikke investere i dyre ting til nr tre som ser ut til å bli siste. Så blir å bruke trådkurven/mosekurven med mye tepper oppi som simulerer nest. Jeg liker å svøpe babyen, så har pleid å svøpe og legge ned i mosekurv, seng eller vogn og bygge opp på sidene med store svøpetepper som jeg ruller som pølser. Fungerer som et nest for oss.

Back
Topp